חדשות אודות
ישראל אוגלבו

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כאילו אין מחר" - ביקורת: מנות יתר של סקס, סמים וקלוז-אפים שמובילות לאדישות (30.12.22)
אחרי "חתונה מנייר" המוצלח, מביא הבמאי ניצן גלעדי את "כאילו אין מחר" שמבטיח להיות "יצירה בועטת ונועזת" ובפועל מתגלה כסרט שמורכב ממנות יתר של סקס, סמים וקלוז אפים, כך שהצופה נשאר אדיש למתרחש מולו. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"כאילו אין מחר" עם ישראל אוגלבו יפתח את פסטיבל הקולנוע הגאה TLVFest 2022; פרס למלחין עופר ניסים (29.09.22)
הסרט הישראלי "כאילו אין מחר" של ניצן גלעדי ועם ישראל אוגלבו, דין מירושניקוב ומורן רוזנבלט, יפתח את הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest 2022 בתל אביב. עוד, יוענק למלחין הסרט עופר ניסים, אות הוקרה מאת הפסטיבל.
נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" (25.04.22)
סדרת הדרמה-התקופתית הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח, אסתי נמדר-תמם ועודד דוידוף, נרכשה לשידור בסטרימינג בידי נטפליקס. הסדרה ששודרה בישראל כדרמה יומית, תעבור עריכה מחדש לשני חלקים בני 10 פרקים.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
עומר חזן לוהק לעונה השניה של "שבאבניקים" ולסדרה "בעלת החלומות" (17.08.20)
כוכב "פלמ"ח", עומר חזן, לוהק לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים" ולסדרת דרמה יומית נוספת בשם "בעלת החלומות". עוד לוהק ל"שבאבניקים" גם דניאל מורשת מ"כדברא" ומ"זאת וזאתי". שתי הסדרות מופקות עבור HOT.
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
דין מירושניקוב וישראל אוגלבו נאהבים "במיטה" של ניצן גלעדי (03.12.19)
השחקן דין מורישניקוב וכוכב הרשת בוגר עונת "הישרדות" שטרם שודרה ישראל אוגלבו, יגלמו נאהבים בסרט הדרמה הישראלי "במיטה" של ניצן גלעדי מ"חתונה מנייר".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים