אילנית לוי מצטרפת לעוז זהבי ב"העיר הטובה"

"ג'ודה". אילנית לוי, אלירז שדה.

אילנית לוי עם אלירז שדה בפרימיירה של "ג'ודה". צילום: רפי דלויה.

השחקנית-מגישה-דוגמנית אילנית לוי מצטרפת אל עוז זהבי בסדרת הדרמה "העיר הטובה" של אלירן אליה עבור HOT. את הסדרה יביים אליה, שכבר עסק בעבר בחינוך בסרטו "מוטלים בספק", על פי תסריט שכתב בהשראת אירועים מחייו שלו.

העלילה תתמקד בדמותו של אדם, מחנך כיתת אתגר של תיכון בעיר פריפריה כאמור, שמפתח קשר תלותי עם תלמיד אשר נוהג להסתבך. לוי תגלם את אימו של התלמיד.

בזמן שאדם מתקשה להתמודד עם הזהות המינית שלו, הוא נחוש להביא להצלחת תלמידיו. אלא שמאבקי פוליטיקה מאיימים לסגור את המסגרת שלו והוא לבסוף מפוטר. כדי להילחם בעוולות שנתקל בהן, הוא מחליט להתמודד על תפקיד ראש העיר. אליה עצמו יצא מהארון לאחרונה בפוסט בפייסבוק, והוא משמש ממלא-מקום וסגן בתואר של ראש עיריית אור יהודה.

הסדרה צפויה לעלות לשידור בהוט בשנה הבאה. מפיקה אותה 'יולי אוגוסט הפקות' תפיק אותה עבור הוט. אילנית לוי עומדת להתחיל בצילומי העונה השמינית של "סברי מרנן" ועוז זהבי עתיד להצטלם לעונה השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" אחרי שהספיק כבר להצטלם לסדרה "בוגד".

מקור: וואינט

[…] צילומי העונה ימשכו מספר שבועות ויעברו לעריכה. העונה השמינית צפויה לעלות לשידור ב'קשת' בהמשך השנה. אילנית לוי מיועדת גם להשתתף בסדרה "העיר הטובה". […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?