חדשות אודות
פול דנו

Paul Dano

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כסף טיפש" - ביקורת: רכבת הרים כיפית (16.03.24)
עם נתוני פתיחה מרשימים כמו הבמאי, התסריטאיות והספר שעליו הוא מבוסס, יכול להיות שהסרט "כסף טיפש" עמוס הכוכבים היה אמור להיות קצת יותר מוצלח, אבל הוא בהחלט נסיעה כיפית ברכבת הרים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"הפייבלמנים" - ביקורת: כמו דפדוף באוסף זכרונות (24.11.22)
הסרט "הפייבלמנים" מורכב מאפיזודות לאורך חייו של סם, בן דמותו של ספילברג, מילדות ועד גיל 18. כיאה לדפדוף באוסף זכרונות, אין בו דרמה גדולה, ולפעמים מתעכבים ארוכות במקום לעבור לדף הבא. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטמן" משך כ-80 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (14.03.22)
"באטמן" (2022) של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון משך כ-80 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל. בכך, הפכה הבכורה לטובה ביותר עבור סרט בהובלת איש העטלף, משעקפה את בכורת "האביר האפל" של כריסטופר נולן.
"באטמן" (2022) - ביקורת #2: מעניין ומרשים ויזואלית אבל סובל מנפילות מתח (05.03.22)
כדי להצדיק את הבחירה ליצירת סרט ארוך, ריבס מפתח את העלילה של "באטמן" (2022) לאט ומשאיר אותה מעניינת. עם זאת, הסרט סובל מנפילות מתח ואולי היה עדיף אם היה מתקצר ומתהדק. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" (2022) - ביקורת #1: חושב שהוא מגניב ומרשים יותר משבאמת (03.03.22)
הכול נורא דרמטי ונמתח ב"באטמן", סרט שחושב שהוא מגניב, מרשים, מלהיב ונהדר, הרבה יותר ממה שהוא, כשבפועל אין מספיק דברים טובים בגרסה הזו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
צילומי "הבאטמן" ממשיכים אחרי בדיקת הקורונה החיובית של פטינסון (18.09.20)
שבועיים אחרי שהופסקו בעקבות בדיקת הקורונה החיובית של הכוכב רוברט פטינסון, צילומי הסרט "הבאטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ממשיכים באולפני 'ליבסדן' של האחים וורנר בבריטניה.
הופסקו צילומי "הבאטמן" בעקבות בדיקת קורונה חיובית לרוברט פטינסון (04.09.20)
"באטמן" - טיזר טריילר: מאט ריבס מביים אסתטיקה אפלה בכיכובו של רוברט פטינסון (23.08.20)
צפו בטיזר טריילר לסרט "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון, שיצא לכבוד כנס 'די-סי פאן דום' (DC FanDome), והדבר הכי בולט בו הוא האסתטיקה האפלה במיוחד. הטיזר מתרכז בחידות של 'איש החידה' (פול דנו).
"באטמן": הבמאי מאט ריבס חושף את הבאטמוביל (05.03.20)
הבמאי מאט ריבס ממשיך להלהיב בחשיפות מדודות וחכמות מאחורי הקלעים של "באטמן: איש העטלף" (The Batman) לקראת הסרט בכיכובו של רוברט פטינסון.
"באטמן" של מאט ריבס: צילומי מבחן מציגים את רוברט פטינסון בחליפת העטלף (14.02.20)
צפו בהצצה הראשונה אל מאחורי הקלעים של סרט הקומיקס-פעולה "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובם של רוברט פטינסון, זואי קרביץ, פול דנו, ג'פרי רייט וקולין פארל.
"לופר" - ביקורת (27.09.12)
"לופר", סרט פעולה מדע בדיוני חדש עם ג'וזף גורדון-לוויט וברוס ויליס. האם גמרנו עם סרטי הקיץ והתחילו להגיע סוף סוף סרטים טובים? יונתן דורון מדווח.
סרטי לב רכשו את "לופר"; דחו בחודש את "מג'יק מייק" (06.06.12)
לב סרטים ובתי קולנוע' רכשה להפצה בישראל את הסרט המסקרן - "לופר" של ריאן ג'ונסון ובכיכובם של ג'וזף גורדון-לויט וברוס וויליס. ויש גם תאריך הפצה רשמי.
"לופר" - טריילר מלא לסרטו של ריאן ג'ונסון עם ג'וזף גורדון-לויט (15.04.12)
טריילר רשמי ראשון למותחן המדע הבדיוני "לופר" של ריאן ג'ונסון ובכיכובו של שותפו ל"בריק", ג'וזף גורדון-לויט. עוד מככבים בסרט גם ברוס וויליס, אמילי בלאנט, פייפר פרבו ועוד.
הפלישה למערב - ביקורת (18.08.11)
קל היה לתלות את חוסר ההצלחה של "הפלישה למערב" בארה"ב על איכותו - אלא שגם סרטים כאלה הצליחו השנה לגרוף מאות מיליונים. יונתן דורון מבקר.
זה יגמר בדם: הולדת הקפיטליסט האמריקאי (08.05.10)
"זה יגמר בדם" עוסק במורכבותו של אדם בעידן שבו הכול מותר, פרוץ ובעלי הון הם אלו שמסוגלים לחרוץ גורלות בין רגע.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת