חדשות אודות
גאי פירס

Guy Pearce

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"בלאדשוט" - טריילר 3 מתורגם: וין דיזל הוא נשק קטלני (15.01.20)
צפו בטריילר לסרט הפעולה-מד"ב "בלאדשוט" עם וין דיזל, שבו השרירן הוקם לתחיה בידי מהנדסים וננוטכנולוגיה, אבל איבד את זכרונו וכעת מנסה נואשות להתחבר בחזרה לעבר שלו ולהבין כיצד הפך למכונת המלחמה שהוא.
"בלאדשוט" - שני טריילרים עם ספויילרים: כדאי לראות רק חצי דקה של וין דיזל מכסח (22.10.19)
בעיבוד הקולנועי של "בלאדשוט" לקומיקס הידוע מככבים וין דיזל, סם יוהאן, אייזה גונזלס, טובי קבל וגאי פירס, והעלילה מספרת על איש שהוקם לתחיה בידי מהנדסים וננוטכנולוגיה וסובל מאיבוד זיכרון של כיצד הפך למכונת המלחמה שהוא. צפו בטריילרים (או בהתחלה שלהם).
"מרי מלכת הסקוטים" - ביקורת (17.01.19)
"מרי מלכת הסקוטים" הוא סרט דרמה תקופתי על מאבק מלוכני בין שתי מלכות - מלכת אנגליה ומלכת סקוטלנד - שלרגעים מזכיר יותר שחזור היסטורי משמים מאשר סרט עלילתי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ארץ יבשה" - ביקורת (18.11.12)
האמריקאים מסרבים להניח לתקופת היובש שאסרה על מכירת משקאות אלכוהולים בארה"ב, וממשיכים להערים סדרות וסרטים תקופתיים שיעסקו בנושא, ויהיו יבשים בהתאם. "ארץ יבשה" בהחלט.
"פרומתיאוס" - ביקורת #2 (14.06.12)
"פרומתיאוס" של רידלי סקוט עשוי מצוין, מעניין ומועשר במוסיקה מוצלחת, אך אין בו רגעים בלתי נשכחים או קטעים מרשימים במיוחד. יונתן דורון מבקר.
"פרומתיאוס" - ביקורת #1 (14.06.12)
"פרומתיאוס" מרשים בויזואליות שלו, בקצב ההתרחשויות, ברמת המתח הגבוהה שנשמרת לאורך כולו ובאפקטים המרשימים; אך עמוס בעלילות-משנה ודי צפוי. תום דולינגר מבקרים.
"איירון מן 3" - תמונה ראשונה מהתחלת הצילומים (05.06.12)
סרט הפעולה השלישי בסדרה - "איירון מן 3" - החל את צילומיו זה עתה והפיץ תמונה מיום הצילומים הראשון.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.
"נעולים" - ביקורת (12.04.12)
"נעולים" יכול היה להיות סרט מצוין ולהיות מוזכר באותה נשימה יחד עם האלמנט החמישי המעולה, אולם, למרבה האכזבה, בפועל מדובר בסרט די עלוב. גיא דולינגר מבקר.
ביקורת: נאום המלך (26.01.11)
ב"נאום המלך" חדרים יפים כמצופה, תלבושות מתאימות, שחקנים בריטיים מצוינים ובימוי נכון, אך סיפור העלילה - דל למדי עד מדי.
הוכרז הזוכה בפסטיבל טורונטו 2010: "נאום המלך" (20.09.10)
הדרמה התקופתית "נאום המלך" בכיכובם של קולין פירת', הלנה בונהם קרטר וגאי פירס, קטפה את פרס הסרט הטוב ביותר של פסטיבל טורונטו.
כוכבת "דקסטר" מצטרפת ל"ארנב" ניקולס קייג' (15.12.09)
כוכבת סדרת הלהיט "דקסטר", ג'ניפר קרפנטר, הצטרפה למותחן העצמאי "ארנב רעב מנתר" לצידם של ניקולס קייג' וגאי פירס. תקציב הסרט העצמאי עומד על 30 מיליון דולרים.
גאי פירס לא מפחד מהחושך עם קייטי הולמס (01.07.09)
גאי פירס במגעים סופיים לככב במותחן העל-טבעי, "אל תפחד מהחושך", לצידה של קייטי הולמס. את התסריט כתבו גיירמו דל טורו ומתיו רובינס.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם