חדשות אודות
אלכסנדר דספלה

Alexandre Desplat

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אסטרואיד סיטי" - ביקורת: יש רגעים מצחיקים אבל רוב הזמן מגוחך (22.06.23)
מי שמכיר את סרטיו של וס אנדרסון יקבל ב"אסטרואיד סיטי" בדיוק את מה שהוא מצפה, ומי שלא יודע בדיוק למה הוא הולך עלול לסבול קשות. למרות סקרלט ג'והנסון, סטיב קארל ואחרים, זה לא ייזכר בין סרטיו הידועים של מר אנדרסון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אייפל" - ביקורת: בימוי רגיש בדרמה-תקופתית מוצלחת (29.05.22)
בסרט "אייפל" רומן דוריס משחק נפלא, כהרגלו, ומצליח לדייק רגשות בצורה יוצאת מגדר הרגיל, אבל מי שגונבת את הסצינות היא אמה מקי, שהתפרסמה בתפקידיה באנגלית אבל ילידת צרפת גם כן. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"נשים קטנות" - ביקורת: הפקה מושקעת עם משחק מצוין (27.01.20)
"נשים קטנות" (2019) משלב בתוכו ערכים של אחווה, נתינה, פטריוטיות, רגישות לשונה ואיך אפשר בלי, אהבה. העיבוד החדש לא מביא איתו בשורה חדשה, מלבד הדגשה של הזווית הפמיניסטית על כל גווניה, אבל זו הפקה מושקעת עם משחק מצוין. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ה': קטעים של מוזיקה, ריקוד ושירים (01.12.19)
למוזיקה תפקיד חשוב מאוד בסרטים. עוד לפני שהיו בסרטים דיאלוגים בקול היתה בהם מוזיקה. בעשור האחרון היו פחות סרטים עם נעימות מזוהות, אבל עדיין היו שירים, קטעי ריקוד ומוזיקה טובים. יונתן דורון סוקר את המוצלחים שבהם בין 2010 ל-2019.
"האחים סיסטרז" - ביקורת (06.12.18)
סרטיו הטובים ביותר של הבמאי ז'אק אודיאר הם "חלודה ועצם" ו"נביא", שהיתה בהם עוצמה ותשוקה שחסרים בסרטו הראשון באנגלית "האחים סיסטרז". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי