חדשות אודות
ניקול קידמן

Nicole Kidman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מלך הצפון" - ביקורת: נטול יחודיות ונטול איכות (08.05.22)
זה נראה כאילו "מלך הצפון" נכתב לזאק סניידר, אבל סניידר היה תפוס, אז האולפן החליט לפנות לאגרס וכפה עליו את החזון שיועד לסניידר, כולל כל הקיטש והבומבסטיות ההכרחיים לסרט גיבורי על עכשווי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2022: "כוחו של הכלב" המוביל עם 12 מועמדויות (08.02.22)
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2022 של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע, ואנחנו עם הסקירה המלאה של כל המועמדים כולל הערות ורשמים מאת יונתן דורון בקטגוריות הבולטות.
רסטורציה של הסרט הישראלי "חמסין" תוקרן בפסטיבל הרסטורציות בירושלים ReFilm 2021 (09.06.21)
רסטורציה של הסרט הישראלי "חמסין" בבימויו של דני וקסמן, תוקרן בפסטיבל הרסטורציות ReFilm של סינמטק ירושלים 2021, לצידם של קלאסיקות כמו "הקבינט של ד''ר קליגרי", "קזבלנקה", "פנדורה וההולנדי המעופף" ואפילו "שכחו אותי בבית".
"הנשף" - טריילר: המחזמר מברודוויי מגיע למסך הקטן עם ניקול קידמן, מריל סטריפ וג'יימס קורדן (29.11.20)
צפו בטריילר לסרט "הנשף", עיבוד למחזמר מברודווי שביים ריאן מרפי ובכיכובם של ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'יימס קורדן ואנדרו רנלס. העלילה מספרת על תיכוניסטית שאינה מורשית להגיע לנשף הסיום של הלימודים עם בת הזוג שלה, וארבעה כוכבי במה נחלצים לעזרתה.
"הביטול" - טריילר 2: ניקול קידמן ויו גרנט במיני סדרת מתח-מיסתורין (10.03.20)
צפו בטריילר השני למיני-סדרה הדרמתית-מותחת "הביטול" (The Undoing) מבית HBO שיצר דיויד אי. קלי, ביימה זוכת האמי סוזן בייר, ומככבים בה ניקול קידמן ויו גרנט.
"הביטול" - טריילר: ניקול קידמן מתאחדת עם יוצר "שקרים קטנים גדולים" (26.01.20)
צפו בקדימון-טריילר למיני-סדרה הדרמתית-מותחת "הביטול" (The Undoing) מבית HBO, המאחדת בין יוצר "שקרים קטנים גדולים", דיויד אי. קלי, לבין אחת מהכוכבות שם ניקול קידמן.
מה מצפה לנו בקולנוע ב*עשור* הקרוב? (24.12.19)
יונתן דורון אסף שמות של סרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע ב-12 החודשים הקרובים סביב עבודתו על סיכום העשור הנוכחי, ואז הוא החליט לעזוב את רשימת הסרטים הרגילה, ולבחון מה מצפה לנו בעשור של 2020-2029? טור קורע מצחוק.
"פצצה" - ביקורת: שלוש השחקניות הראשיות אמינות וסוחפות בסרט קר (20.12.19)
לצד שחקניות מצוינות, על פניו עומד מאחורי "פצצה" צוות מנצח להציג את הסיפור הזה על הטרדות וניצול מיני. אך בפועל, הקרירות ששירתה היטב את סרטיהם הקודמים, פוגמת בהבנה הרגשית והנפשית של תקיפה וניצול מיני. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"החוחית" - ביקורת: דרמה שחוזרת על עצמה עם משחק מאולץ (04.11.19)
"החוחית" הוא דרמה כבדה ואיטית, המבוססת על ספר רב מכר באותו השם, על התבגרות בצל טראומה, שיכולה הייתה להיות טובה בהרבה, אילו לא הייתה חוזרת על עצמה לדעת. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פצצה" - טריילר 2: קשה לזהות את שרליז ת'רון (16.10.19)
קשה לזהות את שרליז ת'רון בסרט הדרמה "פצצה" (Bombshell) גם על פי הקדימון טריילר החדש שאולפני ליונסגייט שחררו. זה לא המקרה של "מונסטר", אבל מספיק כדי להצדיק רחש-בחש סביב מועמדות לפרס האוסקר.
"פצצה" - טריילר: שרליז ת'רון, ניקול קידמן ומרגו רובי יוצאות נגד ראש פוקס ניוז (22.08.19)
הסרט עם השם הקשה לתרגום "פצצה" (Bombshell), מבוסס על מקרה אמיתי בתאגיד הענק 'פוקס ניוז', שבו קבוצת נשים החליטו להתמודד מול תרבות האפליה של מנהל רשת הטלויזיה המרכזית.
"החוחית" - טריילר 2: תקוות לאוסקר בכל החזיתות (25.07.19)
תקוות האוסקר של הדרמה "החוחית" ניכרים בכל התחומים הבולטים, משהוצמדו שמות גדולים להם: ג'ון קרולי ביים, רוג'ר דיקינס צילם, ואנזל אלגורט וניקול קידמן מככבים.
"החוחית" - טריילר מתורגם: אנזל אלגורט בעיבוד לספרה של דונה טארט (01.06.19)
פרויקט העיבוד הקולנועי של "החוחית" מאת דונה טארט, מבית אולפני האחים וורנר ואמזון, מתהדר בשמות גדולים מלפני ומאחורי המצלמה: רוג'ר דיקינס צילם, ג'ון קרולי מ"ברולין" ביים, ואנזל אלגורט וניקול קידמן מככבים.
"אקוומן" - ביקורת (06.01.19)
במאי "אקוומן" מצליח לעשות פה משהו מאוד לא פשוט - לעשות סרט שהוא מעין פארודיה שצוחקת על סרטי גיבורי על, אבל כזו שמשאירה את הדמות הראשית שלה ביקום הקולנועי של הסדרה אליה הוא שייך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ילד מחוק" - ביקורת (05.01.19)
"ילד מחוק" הוא סרט דרמה כבד, המבוסס על סיפור אמיתי, על נער הומוסקסואל ממשפחה נוצרית אדוקה שנכנס לתכנית המרה מתעללת נפשית, שעל אף הבסיס המצוין שלו מפספס את הנגיעה ברגש. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"העיתונאי" - ביקורת (25.10.12)
"העיתונאי" בכיכובם של מתיו מקונהי, זאק אפרון, ניקול קידמן וג'ון קיוזאק, מספר על אנשים מאוכלוסית ה'זבל הלבן'. מה גורם לו גם כן להיות סרט זבל (לבן)? יונתן דורון מבקר.
"העיתונאי" - טריילר - מתיו מקונוהיי וזאק אפרון חוקרים מאסרו של ג'ון קיוזאק (02.08.12)
המותחן "העיתונאי" של לי דניאלס ובכיכובם של מתיו מקונוהיי, זאק אפרון, ג'ון קיוזאק וניקול קידמן, התחדש בטריילר רשמי ראשון. ג'ון קיוזאק מגלם אסיר הנידון למוות.
הוכרזו המועמדים לפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" מוביל עם 12 מועמדויות (25.01.11)
הסרט "נאום המלך" מוביל את המועמדויות לפרסי האקדמיה - פרס האוסקר - לשנת 2011. עוד בלטו במספר המועמדויות: "הרשת החברתית", "התחלה" ו"פייטר".
שוברי קופות 20.12.10: "טרון המורשת" כובש את הפסגה בלי סערה (20.12.10)
סרט הפנטסיה הטכנולוגי "טרון המורשת", פתח בארה"ב עם 43.6 מיליון דולרים על פי הערכות.
מקבץ המלצות סינמטקים 14.10-20.10.10 (14.10.10)
השבוע בהמלצות הסינמטקים באידיבי, מחווה לאנטון צ'כוב לכבוד 150 שנה להולדתו, וקידמן ומק'גרגור מזמרים.
ניקולס קייג' וניקול קידמן "מסיגים גבול" (16.06.10)
ניקול קידמן וניקולס קייג' החליטו "להסיג את הגבול" בסרט ההרפתקאות-פעולה של ג'ואל שומאכר. בין המפיקים גם אבי לרנר ודני דימבורט.
ביקורת: ניין (NINE) (10.01.10)
הטעות המכריעה של "ניין" היא ההחלטה שהשירים יתרחשו על במת אולפן הצילומים של הסרט המיועד של גווידו ולא במקום שבו נמצאות הדמויות רגע לפני שהן פוצחות בשיר.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ה', שחקניות (15.11.09)
חלקו החמישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקניות, מקייט בלאנשט, דרך ניקול קידמן ואנג'לינה ג'ולי, וכלה בדקוטה פאנינג.
גווינת' פאלטרו מצטרפת לקידמן ב"נערה הדנית" (07.11.09)
השחקנית גווינת' פאלטרו תככב לצידה של ניקול קידמן בסרט העצמאי "הנערה הדנית" המבוסס על סיפורם האמיתי של אינר וגרטה וגנר. אינר נחשב לגבר הראשון שעבר ניתוח לשינוי מין והפך לאישה.
ז'אן קלוד ואן דאם לסרט פעולה עם ויני ג'ונס (13.05.09)
ראסל מולקהי יביים את ז'אן קלוד ואן דאם וויני ג'ונס בסרט הפעולה "נשק" (ש.ל.ר, Weapon). הסרט מחפש מממנים בפסטיבל קאן.
קצרים: טום קרוז וקמרון דיאז יחד שוב; קווייד כביל קלינטון; קידמן לוודי (26.03.09)
הבמאי ג'יימס מנגולד רוצה לאחד שוב את טום קרוז עם קמרון דיאז לקומדיה רומנטית; דניס קווייד יגלם את ביל קלינטון; ועוד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי