חדשות אודות
ג'ורג' לוקאס

George Lucas

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" - ביקורת #1: חסר חוש הומור (29.06.23)
"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" הוא הסרט החמישי שבו הריסון פורד מגלם את אינדיאנה ג'ונס, אחת הדמויות המוכרות בתולדות הקולנוע. הסרט מזכיר אבל לא דומה לשלושת הסרטים הראשונים, והוא חסר חוש הומור ולא מספיק מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אינדיאנה ג'ונס 5": יוצרת "פליבאג" פיבי וואלר-ברידג' תככב לצד האריסון פורד (10.04.21)
היוצרת זוכת האמי של "פליבאג", פיבי וואלר-ברידג', תככב בתפקיד הנשי הראשי בסרט ההמשך "אינדיאנה ג'ונס 5" לצידו של האריסון פורד החוזר. זהו הליהוק הראשון לסרט אחרי פורד, שיביים ג'יימס מנגולד מ"פורד נגד פרארי" ו"לוגאן: וולברין".
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #2: תחושה נוסטלגית חמימה (23.12.19)
חרף הפגמים האמיתיים שיש בסרט "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר", יש גם מספיק מה לאהוב. אפילו אם חוברו כאן קטעים רק לשם התרפקות נוסטלגית, גיא ברמן מכליס כן אוהב את הדמויות הראשיות ורוצה לראות עוד מהן. ביקורת סרט.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #1: לא אמין אך קצבי ומהנה (19.12.19)
יש ב"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" הרבה-הרבה יותר מדי אזכורים ומחוות לשלושת הסרטים הראשונים. זה לא מוסיף באמת דבר ובכמויות האלה זה בעיקר מסיט מהסיפור ומהעלילה, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט קצבי ומהנה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מלחמת הכוכבים": סופה של הסאגה (14.12.19)
הסרט הראשון של "מלחמת הכוכבים" הוציא לבדו המון מושגים, משפטים ודימויים בלתי נשכחים, והוא אחד משני הסרטים הכי מצוטטים בהיסטוריה (לצד "הקוסם מארץ עוץ"). יונתן דורון סוקר את ההיסטוריה והמורשת שממשיכה איתנו עד היום.
"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" – ביקורת #2 (25.05.18)
החלק השני של הסרט "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", על שלל קשקושיו, הופך את הסרט לקצבי, משעשע, מהנה ובעיקר כזה שלא לוקח את עצמו ברצינות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" - ביקורת #1 (24.05.18)
בסרט המקורות "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", הכוכב אלדן ארנרייך מצליח לגלם בהתלהבות רבה דמות שצריכה ללמוד על העולם, אלא שזה פשוט לא האן סולו. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
"מלחמת הכוכבים: אימת הפנטום" חוצה את רף מיליארד הדולרים (26.02.12)
"מלחמת הכוכבים: פרק 1 - אימת הפנטום" הוא הסרט ה-11 בהיסטוריה לחצות את רף מיליארד הדולרים ברווחים מסביב לעולם, בזכות השחרור שלו מחדש בתלת מימד.
שוברי קופות 23.01.12: "מלחמת האופל 4" מתעורר וג'ורג' לוקאס מפתיע (23.01.12)
הבכורות המוצלחות של "מלחמת האופל: התעוררות" ושל "זנבות אדומים" הביאו את סוף השבוע האחרון בארה"ב לעליה של כ-30 אחוזים מהתקופה המקבילה אשתקד.
"מלחמת הכוכבים: פרק 1 - אימת הפנטום" יוקרן בתלת מימד גם בישראל (09.03.11)
העובדה שהסרט יוקרן בארץ יום לפני ארה"ב, מקטינה את הסיכוים שהמפיץ יגנוז את הגרסה התלת מימדית מבתי הקולנוע בישראל.
נדחקו לשוליים (15.11.09)
פרס מפעל חיים לג'יימס קמרון; פרס על תרומה לתעשית הבידור למרטין סקורסזה; סיימון קאוול מרוויח הכי הרבה, ג'יי-ג'יי אברמס רוצה לביים שוב בטלויזיה; MGM פושטת רגל; ודובר קוסאשווילי מעצבן את כולם.
ביקורת: ג'י.איי.ג'ו: כוח המחץ (19.08.09)
"ג'י.איי.ג'ו: כוח המחץ" נע במהירות, עניינים בו מתרחשים סימולטנית והחיתוכים מהירים בכדי שלא נשים לב או נספיק לפקפק באמינות של מה שקורה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול