חדשות אודות
קרטר בארוול

Carter Burwell

חדשות
"סעי בובה" - ביקורת #2: קומדית פעולה לא מצחיקה כלל (25.02.24)
"סעי בובה" של איתן כהן לראשונה בלי אחיו ג'ואל, הוא קומדיית פעולה, אלא שהסרט פשוט לא מצחיק בכלל, אפילו לא פעם אחת, וזה הדבר הכי גרוע שאפשר להגיד עליך כשאתה היוצר והתסריטאי הראשי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"סעי בובה" - ביקורת #1: מפתיע שזה האח כהן ולא קולנוען צעיר שמתרגש מעירום (22.02.24)
לאורך הסרט "סעי בובה" יש מעברים וזוויות צילום שמתאימים לקולנוען מתחיל שמתלהב מכל האפשרויות שעומדות לרשותו ורוצה להראות כמה הוא מגניב ויכול ללהטט באמצעים הקולנועים השונים שלמד שנה לפני כן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רוחות אינישרין" - ביקורת #2: מעדיף גימיקים על פני פתרונות תסריטאים טובים (01.02.23)
יוצר "רוחות אינישרין" מרטין מקדונה ניסה להגיע ליעד כלשהו, אבל לא ידע בדיוק איך, ולכן העדיף לקחת מעקף מהיר בדמות גימיקים כאלה ואחרים - שבפועל לא התבטאו בהישג יצירתי כביר אלא בגימיק ותו לו. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"רוחות אינישרין" - ביקורת #1: רגעים יפים על חברות שהיו צריכים להסתפק ב-40 דקות (01.02.23)
בסרט "רוחות אינישרין" עם קולין פארל וברנדון גליסון, יש רגעים יפים על חברות, יחסי אח ואחות, חנוונית חטטנית מצחיקה, אבל אין קווי עלילה מעבר ל"חבר מחליט באופן חד צדדי להפסיק לדבר עם חברו שאין לו מושג למה". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"השקרן הטוב" - ביקורת: הדינמיקה מצוינת בין הלן מירן ואיאן מק'קלן (08.12.19)
כמעט אין דבר שיוכל לגרוע מתצוגת המשחק המרשימה של כוכבי "השקרן הטוב" הותיקים הלן מירן ואיאן מק'קלן, והדינמיקה המצוינת ביניהם, רק חבל שזה הסרט בו הם משתפים פעולה לראשונה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מיסטר לינק" - ביקורת (12.04.19)
"מיסטר לינק" הוא סרט מצחיק ומסעיר שהבמאי שלו יודע להגיע לטון המדויק בכל סצינה. לזאת מצטרף תענוג ויזואלי יוצא דופן שיגרום הן לילדים והן להורים להנאה עצומה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מעשה פלאים" - ביקורת (31.05.18)
"מעשה פלאים" הוא סרט מעניין, נוגע ללב, מאתגר ולא קל מכיוון שבחלקים גדולים ממנו אין דיאלוגים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר