חדשות אודות
מייקל שאנון

Michael Shannon

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הפלאש" - ביקורת: מפתיע ומתגלה כסרט גיבורי-על מצוין (15.06.23)
"הפלאש" מבית די-סי מפתיע ומתגלה כסרט גיבורי-על מצוין, והכוכב שלו עזרא מילר פשוט מעולה. הסרט עוסק בצורה יפה מאוד בנושא חרטות, כשהוא מצליח לשלב בין רגעים מצחיקים מאוד לרגעים מרגשים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רכבת הקליע" - ביקורת #2: מבטיח הרבה ובפועל מיותר (05.08.22)
התסריטאי של "רכבת הקליע" עשה עבודה גרועה מאוד והפגין חוסר כישרון רב. לכל אורך הסרט הרגיש המבקר שלנו שהוא רואה חיקוי חיוור לדמויות של טרנטינו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רכבת הקליע" - ביקורת #1: המאמץ להיראות מגניב מרגיש לא אותנטי (04.08.22)
"רכבת הקליע" הוא סרט פעולה אלים שיקרוץ לבני 16-12; חלקם עשויים להתלהב ולהתרשם. ניכר המאמץ של הבמאי לעשות משהו שייראה מגניב, אך זה מרגיש לא אותנטי, לא מקורי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
במאי "אייסמן" אריאל ורומן מפתח סדרה על יצחק רבין, "המנהיג" (25.10.20)
הבמאי יליד-ישראל שפועל בהוליווד אריאל ורומן ("אייסמן", "קרימינל") מפתח סדרת טלויזיה בת 6 חלקים על יצחק רבין, בשם "המנהיג". הסדרה מתוארת בתור "מיני 'הכתר' ישראלית", ותספר את קורות חייו של רבין מאז שהיה לוחם במחתרות עד לראשות הממשלה של המדינה.
"רצח כתוב היטב" - ביקורת: הקצב מגחיך באופן לא חיובי את העלילה (05.12.19)
העלילה של "רצח כתוב היטב" מלאת תפניות והצופים עסוקים בלנחש מיהו האשם, אבל הגילויים המוקדמים והבימוי הבעייתי מרחיקים את הצופים מלשבת בקצה המושב בציפייה לבאות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"רצח כתוב היטב" - טריילר 2: ריאן ג'ונסון קצר שבחים בפסטיבל טורונטו (19.09.19)
קדימון טריילר שני נחת לסרט "רצח כתוב היטב" של ריאן ג'ונסון, השואב מסיפורי המיסתורין של אגתה כריסטי, אחרי הקרנה מוצלחת בפסטיבל טורונטו האחרון.
"רצח כתוב היטב" - טריילר: ריאן ג'ונסון מכניס את דניאל קרייג לפרשיית מסתורין אגתה כריסטי'ת (08.07.19)
הקולנוען ריאן ג'ונסון נותן את גרסתו לסיפורי המסתורין של אגתה כריסטי עם הסרט "סכינים שלופות" והשחקנים דניאל קרייג, כריס אוואנס, ג'יימי לי קרטיס ואחרים.
"מלחמת הזרם" - טריילר: קמברבאץ' והולט נלחמים להפעיל את החשמל של העולם המודרני (27.06.19)
עם בנדיקט קמברבאץ', ניקולס הולט, מייקל שאנון, קתרין ווטרסטון וטום הולנד, הסרט ההיסטורי "מלחמות הזרם" מספר על המאבק בין תומאס אדיסון, ניקולה טסלה וג'ורג' ווסטינגהאוס, על מערכת החשמל של העולם המודרני.
"אהבה כמו שלנו" - ביקורת (29.11.18)
כשבאים לגולל סיפור יומיומי בלי הפתעות ובלי תפניות צריך שיהיה משהו מיוחד, ייחודי, מצוין במיוחד בביצוע, ואין כזה בסרט הדרמה "אהבה כמו שלנו". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סופרמן: איש הפלדה" - שני טיזר-טריילרים מציגים את הגיבור בחליפה מרחוק (22.07.12)
"סופרמן: איש הפלדה" התחדש בשני טיזר-טריילרים ראשונים שמדובבים בידי שני דמויות האב של סופרמן: קווין קוסטנר מחד מדבב בתור ג'ונתן קנט, וראסל קרואו מנגד מדבב בתור ג'ור-אל.
"סופרמן: איש הפלדה" - פוסטר רשמי לכבוד קומיק-קון (15.07.12)
הפוסטר לסרט "סופרמן: איש הפלדה" מגיע על רקע פסטיבל קומיק-קון שנערך בימים אלו, ובו גם הוקרנו קטעים מהסרט לקהל המעריצים שהופתע לגלות כי ההופעה הבאה של סופרמן על המסך הגדול עוד עשויה להיות טובה.
נשק של תקווה - ביקורת (24.11.11)
מה שמחזיק את הסרט "נשק של תקווה" בכיכובו של ג'ררד בטלר, לכל אורכו, הינה העלילה לבדה שכאמור מבוססת על סיפור חייו האמיתי והבלתי יאמן של צ'ילדרס. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
איילת זורר ל"סופרמן" של זאק סניידר (26.09.11)
השחקנית הישראלית איילת זורר תגלם את אימו הביולוגית של "סופרמן", לארה לור-ואן, בסרטו של זאק סניידר. בעלה בסרט הוא ראסל קרואו.
תמונה ראשונה של הנרי קביל בתור "סופרמן" (07.08.11)
תמונה מושקעת יותר מצילומי העמידה המסורתית על רקע חלק שנהוגים לקידום סרטים וסדרות, בה הנרי קביל נחשף בטייטס והגילמה של "סופרמן".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה