חדשות אודות
ג'ון קרסינסקי

John Krasinski

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

קופות: "מקום שקט 2" הראשון לחצות את ה-100 מיליון ד' בקורונה; בכורה חלשה ל"שכונה על הגובה" (14.06.21)
סרט האימה "מקום שקט 2" של ג'ון קרסינסקי הפך לסרט הראשון בתקופת מגיפת הקורונה שחצה את רף 100 מיליון הדולרים בהכנסות מבתי הקולנוע בצפון אמריקה. "שכונה על הגובה" ניפק בכורה מאכזבת למדי.
"מקום שקט 2" - ביקורת: דל יותר בדרמה ועדיין מעורר אימה ומתח (06.06.21)
האנימציה התלת מימדית של המפלצות ב"מקום שקט 2" מעולה ומרגישה אותנטית באופן מבחיל - ובאופן כללי, האפקטים ברמה גבוהה, כמצופה מסרט כזה. על אף הירידה במורכבות, הסרט מעורר אימה ומתח. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מקום שקט 2" - טריילר סופי מתורגם: אמילי בלאנט ומשפחתה יוצאים אל העולם המסוכן (07.05.21)
צפו בטריילר הסופי והמתורגם של "מקום שקט 2", שבו שאריות משפחת אבוט - האם (אמילי בלאנט), הילדים (נואה ג'ופ ומיליסנט סימונדס) והתינוק החדש -  יוצאים מהבית שסיים את תפקידו בהגנה עליהם, ועכשיו הם מסתובבים בעולם הפתוח והמסוכן.
"מקום שקט 2" - טריילר מלא: לצאת מהבית המוגן לעולם הפתוח (02.01.20)
הקדימון-טריילר המלא לסרט ההמשך "מקום שקט 2", מראה לנו קצת יותר ממה שקרה בעבר (לפני הסרט הראשון), וגם מה שקורה כעת כשהמשפחה עם התינוק יוצאת מהבית שעשה את שלו בהגנה עליהם, אל העולם הפתוח והמסוכן.
"מקום שקט 2" - טיזר טריילר: אמילי בלאנט תועה בעולם עם תינוק ושני בוגרים (22.12.19)
על פי התינוק המונח בידיה של אמילי בלאנט בתמונה הראשונה מתוך "מקום שקט 2", אפשר להניח שהסרט ממשיך מידית אחרי אירועי "מקום שקט" המקורי. צפו בטיזר טריילר.
החבובות - ביקורת (09.12.11)
העלילה ומהלכיה בסרט "החבובות" מופרכים לחלוטין, אבל יונתן דורון סולח וכותב בחום על הבובות המדברות. ביקורת עם ציון שלא ראיתם כמותו הרבה השנה מאת הכותב.
ג'ון קרסינסקי לקומדיה הרומנטית "משהו שאול" (10.03.10)
השחקן ג'ון קרסינסקי מנהל מגעים להצטרף לשחקנית גיניפר גודווין, בקומדיה הרומנטית "משהו שאול". לוק גרינפילד יביים.
ביקורת #2: זה מסובך (13.01.10)
אין ספק שגם בגיל 60 השחקנית מצליחה, מריל סטריפ, להחזיק סרט שלם על כתפיה ולאפשר גם לקלישאותיה של הבמאית ננסי מאיירס להראות טוב מאוד על המסך הגדול.
ביקורת #1: זה מסובך (13.01.10)
ננסי מאיירס מצאה לעצמה נישה כבמאית של סרטים רומנטיים שאינם קומדיות קלילות. זמן רב נודע הסרט פשוט כ'סרטה של ננסי מיירס עם מריל סטריפ', וזה בדיוק מה שמקבלים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי