חדשות אודות
אריק רות'

Eric Roth

חדשות
"רוצחי פרח הירח" - ביקורת #2: ברובו טוב ומרתק אבל לא יצירת מופת (02.12.23)
השליש הראשון של "רוצחי פרח הירח" מבית מרטין סקורסזה סטאטי מבחינה נרטיבית ומשמש בעצם כאקספוזיציה יותר מדי ארוכה לדמויות ולרקע, כשרק לאחר מכן העלילה מתחילה להתפתח והסרט מתחיל לעניין באמת. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"רוצחי פרח הירח" - ביקורת #1: סיפור טוב מסתתר מתחת לשעמום (01.12.23)
אין רע בסרט רחב יריעה, באפוס, ביצירה עם הרבה סיפורים וחלקים, אך ב"רוצחי פרח הירח" אין הצדקה לדקות הרבות המצטברות ואולי השעמום לא היה ניכר כל כך עם שעה או שעה וחצי פחות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"כוכב נולד" (2018) - ביקורת #2 (05.10.18)
השימוש שעשה הבמאי-תסריטאי-כוכב, בראדלי קופר, ב-12 התווים שעמדו לרשותו בעיבוד שלו של "כוכב נולד" הוא פחות טוב בהרבה מאלו שעשו זאת לפניו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"כוכב נולד" (2018) - ביקורת #1 (04.10.18)
"כוכב נולד" של 2018, עם בראדלי קופר וליידי גאגא, מתחיל בתנופה טובה שלא מגיעה רחוק. הוא מרגיש כמו סרט עצמאי שמתחפש לסרט הוליוודי, ורוב הזמן זה לא עובד. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קרוב להפליא ורועש להחריד" - ביקורת (01.03.12)
לזכותו של במאי "קרוב להפליא ורועש להחריד", סטפן דלדרי, יאמר שלא נראה שימוש לא-הוגן בפיגועי ה-11 בספטמבר, ואין כאן ניסיון למסחטת דמעות. אלי שגב מבקר.
בולוק והנקס מרגישים "קרובים להפליא" (23.08.10)
סנדרה בולוק וטום הנקס מנהלים מגעים לככב בדרמה "מאד רועש וממש קרוב", על פי ספר באותו שם מאת ג'ונתן ספרן פור.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה