חדשות אודות
אמבר הרד

Amber Heard

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

וינונה ריידר לנצח (10.04.21)
סיפור הקריירה וחייה הבלתי יציבים של אחת הכוכבות הצעירות הגדולות ביותר של שנות ה-80, וינונה ריידר. היא זכורה בעיקר מהסרטים של סוף שנות ה-80 ושנות ה-90, ולקהל צעיר היא האמא מהסדרה על הילדים ב"נטפליקס", "דברים מוזרים".
ג'וני דפ אינו רשאי לערער על ההפסד במשפטו כ"בעל מכה" (26.11.20)
השחקן ג'וני דפ לא קיבל את רשות בית המשפט לערער על ההפסד בתביעת הדיבה על כינויו "בעל מכה" בצהובון 'הסאן', זאת בהתאם לדרישות החוק הבריטי שעל פיו התנהלה התביעה בבית המשפט הלונדוני.
ג'וני דפ פורש מסדרת "חיות הפלא", בטענה שוורנר ביקשו ממנו; הסרט נדחה ל-2022 (07.11.20)
השחקן ג'וני דפ פורש מסדרת סרטי "חיות הפלא", הספין-אוף לסדרת "הארי פוטר", בטענה שאולפני האחים וורנר הם שביקשו ממנו להתפטר. אפשר שהסיבה להתפטרות-פיטורים היא ההפסד של דפ בתביעת הדיבה כנגד הצהובון הבריטי 'הסאן' שכינה אותו "בעל מכה".
ג'וני דפ הפסיד בתביעת הדיבה על כינויו "בעל מכה"; השופט: הטענה מהותית נכונה (03.11.20)
השחקן ג'וני דפ הפסיד בתביעת הדיבה שהגיש לבית המשפט בבריטניה כנגד הצהובון 'הסאן' על כינויו "בעל מכה" כלפי אישתו בעבר, אמבר הרד. שופט בית המשפט אנדרו ניקול קבע כי הטענה של הצהובון "מהותית נכונה"וכי "מר דפ אכן תקף את מיס הרד".
"אקוומן" - ביקורת (06.01.19)
במאי "אקוומן" מצליח לעשות פה משהו מאוד לא פשוט - לעשות סרט שהוא מעין פארודיה שצוחקת על סרטי גיבורי על, אבל כזו שמשאירה את הדמות הראשית שלה ביקום הקולנועי של הסדרה אליה הוא שייך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
קדימונים חדשים: "חסרי מנוחה", "הרוס", "נהיגה עצבנית" ועוד (16.10.10)
שלל קדימונים נחתו אצלנו בסוף השבוע: דרמה של ואן סנט, מותחן עם אדריאן ברודי, פשע עם ניקולס קייג' ועוד.
קצרים קומיקסים: הרד ופייק ל"אקס-מן"; ג'ונסון וילצ'ין ל"ספיידר-מן"; לאב-יואיט ל"וונדר וומן" (15.06.10)
השחקניות אמבר הרד ורוזמונד פייק מנהלות מגעים להופיע בסרט "אקס-מן: הכיתה הראשונה". אהרון ג'ונסון הופך למתמודד מוביל ב"ספיידרמן 4".

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם