חדשות אודות
מריה שרדר

Maria Schrader

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הזוכים בפסטיבל ירושלים 2023: "דניאל אויערבאך" של דוד וולך הטוב ביותר (20.07.23)
הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל הקולנוע ירושלים 2023, ובראשם קטפו "דניאל אויערבאך" של דוד וולך את הפרס הראשי לסרט העלילתי הטוב ביותר, "שלושתנו" של הניה ברודבקר את פרס סרט התעודה הישראלי, ו"אמא גלוריה" של מארי אמשוקלי את הפרס הבינלאומי.
"מילה שלה" - ביקורת #2: הפרשה שהביאה את MeToo# מועברת בצורה רגישה ומכבדת (29.11.22)
המיקוד של הסרט "מילה שלה" הוא בכוח ובתעוזה של שתי העיתונאיות והלחצים שבהם היו צריכות לעמוד כדי להביא את סיפורו של הארווי ויינשטיין אל האור. הסיפור מועבר בצורה רגישה ומכבדת ומהווה בחירה מצוינת לכל אוהבי הדרמה. ביקורת מאת גל סדלינסקי.
"מילה שלה" - ביקורת #1: זואי קאזאן וקארי מוליגן נהדרות בסרט על הפלת הארווי ויינסטין (16.11.22)
קאזאן ומוליגן נהדרות כל אחת בנפרד ובמיוחד כשהן יחד בסרט "מילה שלה". מוליגן היא הקשוחה והמנוסה יותר, קאזאן יותר רגשנית ומהוססת. הן צוות מעולה ויונתן דורון היה שמח לראות אותן משתפות פעולה יחד גם בעתיד. ביקורת סרט.
"הגבר המושלם שלך" - ביקורת: סרט רגיש ופילוסופי שנפגם מקצב איטי (14.10.22)
"הגבר המושלם שלך" של מריה שריידר הוא סרט רגיש שמעלה סוגיות פילוסופיות מענייניות עם ‏משחק איכותי. הקצב האיטי שלו, שלא מותאם לעלילה, פוגע בחווית ‏הצפייה והחיבור עם הנושא. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"המורדת" - טריילר מתורגם: שירה האס עוזבת את הקהילה החרדית בניו יורק (08.03.20)
צפו בטריילר המתורגם למיני-סדרה בארבעה חלקים "המורדת" בכיכובה של שירה האס הישראלית, המבוססת על האוטוביוגרפיה מאת דבורה פלדמן, על צעירה שעוזבת את הקהילה החרדית בניו יורק ופותחת דף חדש בברלין, גרמניה.
"באפילה" - ביקורת (18.04.12)
לאגנישקה הולנד היתה יד בשניים מהסרטים הטובים ביותר שנעשו על השואה, וכעת היא מצרפת בגאון גם את "באפילה". יונתן דורון מבקר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2