חדשות אודות
בליית' דאנר

Blythe Danner

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
"אהבה כמו שלנו" - ביקורת (29.11.18)
כשבאים לגולל סיפור יומיומי בלי הפתעות ובלי תפניות צריך שיהיה משהו מיוחד, ייחודי, מצוין במיוחד בביצוע, ואין כזה בסרט הדרמה "אהבה כמו שלנו". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
ובתפקיד האמא: בליית' דאנר (28.11.18)
בליית' דאנר, אמה במציאות של זוכת האוסקר גוונת' פאלטרו, משחקת בסרטים ובסדרות מאז שנות ה-1970, והיא מרבה לשחק את האמא של הדמות הראשית. סקירת הופעותיה מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 22- "בעלים ונשים" (1992) (16.10.18)
"בעלים ונשים", הסרט האחרון של וודי אלן עם מיה פארו, הוא דרמה עם דיאלוגים חדים, מלאי תובנות, על זוגיות, נישואים, התאהבות וההבדל ביחס לגברים ולנשים מזדקנים. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 17- "אשה אחרת" (1988) (25.09.18)
בסרט "אשה אחרת" של וודי אלן מככבות ג'נה רולנדס, מיה פארו ומרתה פלימפטון. סקירה מלאה על הסרט, כולל רשימת סופרים ושאר כותבים בסרטיו של וודי אלן, מאת יונתן דורון.
הארווי קיטל הצטרף ל"פגוש את ההורים 3" (14.11.09)
השחקנים הארווי קיטל, ג'סיקה אלבה ולורה דרן הצטרפו לבן סטילר, רוברט דה נירו, בלית' דנר ואוון ווילסון בפרק השלישי בסדרת "פגוש את ההורים". פול ווייץ מ"אמריקן פאי" יביים.
ג'סיקה אלבה "תפגוש את ההורים"? (01.10.09)
השחקנית ג'סיקה אלבה מנהלת מגעים לככב בפרק השלישי של סדרת "פגוש את ההורים" לבית בן סטילר. פול ווייץ יביים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול