חדשות אודות
מייקל ביי

Michael Bay

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

ביקורות בקצרה: "אמבולנס" ו"מורביוס" (13.04.22)
שתי ביקורות קצרות מאת גל סדלינסקי: "אמבולנס" עם ג'ייק ג'ילנהול אמנם לא משעמם כי יש לו קצב טוב, אבל הוא מגוחך ועם הרבה פחות מדי תחכום; ואילו "מורביוס" עם ג'רד לטו מציג אפקטים בינוניים ועלילה חסרת מעוף.
"אמבולנס" - ביקורת: מחסיר פעימה אבל ארוך מדי (09.04.22)
45 הדקות הראשונות של "אמבולנס" מבית מייקל ביי נהדרות. הגיוניות? לא. מוסברות על פי רצף נסיבות? לא. אבל הגודש עובד. הבעיה מתחילה עם תחילת המרדף. דווקא אז התחושה היא שהסרט הוריד הילוך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ציפור שיר" - טריילר: מותחן שתוהה מה יקרה אם הקורונה לא תעזוב ותתחזק (30.10.20)
צפו בטריילר למותחן "ציפור שיר" (Songbird) של אדם מייסון ובהפקת מייקל ביי, שמציע עתיד מזעזע לאנושות בהמשך להתפרצות הקורונה (COVID-19) בעולם: מה אם הנגיף יעבור מוטציה ויתחזק בשנים הקרובות, ומי שיחלה יועבר למחנות בידוד-מאסר?
"מחתרת השישה" - טריילר 2 מתורגם: מייקל ביי וריאן ריינולדס חורכים את הדרכים באיטליה (17.11.19)
גם בטריילר השני של סרט הפעולה "מחתרת השישה" בבימויו של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס הבלאגן חוגג והמכוניות חורכות את הכבישים ומעיפות כל דבר שאפשר, ואם אפשר שכל זה יהיה באיזורי התיירות הידועים של איטליה אז למה לא?
"מחתרת השישה" - טריילר מתורגם: מייקל ביי עושה "בחורים רעים" עם ריאן ריינולדס (02.10.19)
סרט הפעולה "מחתרת השישה" של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס התחדש בקדימון טריילר רשמי שמנסה להדגיש כמה הסרט הזה הוא כיף של פיצוצים ובלאגן כמו "בחורים רעים".
"באמבלבי" - ביקורת (20.12.18)
"באמבלבי" הוא סרט מוצלח יותר מכל הארבעה האחרונים בסדרת שוברי הקופות של מייקל ביי, ברם הוא לא סרט "רובוטריקים". זהו סרט התבגרות של ילדה וחייזר, ויותר "אי-טי: חבר מכוכב אחר" מאשר "רובוטריקים". ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
"באטלשיפ" - ביקורת #2 (02.05.12)
"באטלשיפ" של פיטר ברג הוא כמו "רובוטריקים" של מייקל ביי, רק שהצופים מצליחים להבין מי נגד מי בין כל הפיצוצים. האקשן המוצלח מחפה על עודף הדברנות. אלי שגב מבקר.
הדוגמנית הישראלית בר פאלי מרגישה "כאב" ממייקל ביי (29.02.12)
בר פאלי תופיע בסרט הבאדי-בילדרים הפושעים של מייקל ביי, "כאב והישג", לצידם של דוויין ג'ונסון, מארק וולברג, אנתוני מאקי, רוב קורדרי וטוני שלהוב.
דוויין ג'ונסון הוא "הרקולס" (29.02.12)
השחקן דוויין ג'ונסון מנהל מגעים לככב בסרט "הרקולס" של ברט רטנר, המבוסס על הנובלה הגרפית של סטיב מור.
מייקל ביי יביים גם את "רובוטריקים 4" שיצא בקיץ 2014 (14.02.12)
לצד "רובוטריקים 4", חתם מייקל ביי על בימוי סרט נוסף באולפני פאראמאונט על שרירנים שמסתבכים בחטיפות, סחיטות ורצח.
"רובוטריקים 3" הסרט ה-4 הרווחי בהיסטוריה; אולפני סוני ודיסני חוצים את המיליארד (22.10.11)
"רובוטריקים 3" של מייקל ביי, גרף 1.119 מיליארד דולרים ועקף את "שר הטבעות: שיבת המלך" להפוך לסרט הרביעי הרווחי ביותר בכל הזמנים, לפי רווחים כלל-עולמיים.
ביקורת: רובוטריקים 3 (01.07.11)
"רובוטריקים 3" יותר מאשר מחזיר את סדרת הסרטים למסלולה אחרי ההבטחה הגדולה של "רובוטריקים" הראשון לאקשן מרהיב ומהנה; והאכזבה הגדולה מ"רובוטריקים 2".
"רובוטריקים 3": שלושה קטעים וקדימון חדש אחד (22.05.11)
שייה לביוף, רוזי האנטינגטון-וויטלי, פטריק דמפסי וג'וש דוהמל מככבים בסרטו של מייקל ביי, שצולם בתלת מימד והוקדם כמה ימים אחורה להפצה בעולם כולו.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
קדימון מלא ראשון לסרט "רובוטריקים 3" (29.04.11)
הרובוטריקים והשקרניקים מתערבים במירוץ חלל מסוכן בין ארה"ב לבין רוסיה, ושוב בן האנוש סאם וויטוויקי מגיע על מנת לעזור לחבריו הרובוטים.
נחשפה עלילת "רובוטריקים 3" (20.10.10)
הרובוטריקים באמבלבי, ראצ'ט, איירון-הייד וסייד-סווייפ, בהנהגתו של אופטימוס פריים, חוזרים לפעולה בכדי להפיל את השקרניקים המרושעים.
פטריק דמפסי מצטרף ל"רובוטריקים 3" (08.05.10)
כוכב "האנטומיה של גריי", פטריק דמפסי, הצטרף לסרט "רובוטריקים 3", לצידם של מצטרפים חדשים נוספים: ג'ון מלקוביץ' ופרנסיס מק'דורמנד.
"הנוסע השמיני", "הדבור הירוק" ו"מכופף האויר" הולכים לתלת מימד; "סיוט ברחוב אלם" לא! (25.04.10)
הבמאי סמואל באיר טוען כי "סיוט ברחוב אלם" גרסת 2010 שלו לא יעבור הסבה לתלת מימד בדומה ל"התנגשות הטיטאנים"; "מכופף האויר" ו"הדבור הירוק" דווקא כן.
מייקל ביי הקדים את "רובוטריקים 3" ל-2011 (03.10.09)
במאי "רובוטריקים 2", מייקל ביי הקדים את יציאת הסרט השלישי בסדרה לאקרנים בארה"ב בשנה שלימה אל ה-1 ביולי, 2011.
אור ירוק ל"בחורים רעים 3" ו"רמבו 5" (31.08.09)
אולפני Nu Image/Millennium Films נתנו אור ירוק לפיתוח פרויקט "רמבו 5" ואולפני קולומביה נתנו אור ירוק לפיתוח פרויקט "בחורים רעים 3".
ביקורת: ג'י.איי.ג'ו: כוח המחץ (19.08.09)
"ג'י.איי.ג'ו: כוח המחץ" נע במהירות, עניינים בו מתרחשים סימולטנית והחיתוכים מהירים בכדי שלא נשים לב או נספיק לפקפק באמינות של מה שקורה.
האם מייקל ביי יביים את סרט מד"ב נוסף על חייזרים? (29.06.09)
הבמאי מייקל ביי יפיק יחד עם אולפני דרים-וורקס עיבוד לספר המדע הבדיוני שטרם פורסם, "אני הוא מספר ארבע".
ביקורת #2: רובוטריקים 2: הנקמה (23.06.09)
חשבתם שהשמדתה של ה"אול-ספארק" תביא לסיום המלחמה בין השקרניקים ובין הרובוטריקים? - אז טעיתם! או כך לפחות רוצה מייקל ביי שתחשבו...
ביקורת #1: רובוטריקים 2: הנקמה (23.06.09)
ב"רובוטריקים 2: הנקמה", עוד כן הצלחתי לעקוב פחות או יותר מי נגד מי כבר מהצפיה הראשונה (שזה אומר הרבה), אבל נהנתי ממנו כל כך בגלל שהוא פשוט אחת הקומדיות הטובות שרצות עכשיו בקולנוע.
סודרברג מפרגן לקמרון; מק-ג'י רב עם ביי (30.04.09)
הבמאי סטיבן סודרברג התלהב מ"אווטאר" של ג'יימס קמרון; הבמאי מק-ג'י מזמין את הבמאי מייקל ביי לתחרות "למי יש יותר גדול".
דברים שאנשים אומרים: סניידר על "השומרים"; קיין על המשך ל"אביר האפל" ועוד (04.04.09)
זאק סניידר הודף את הטענות נגד "השומרים" והקופות; מייקל קיין חוזה את ההמשך ל"אביר האפל", מייקל ביי על תלת מימד בקולנוע ומישל רודריגז נותנת ספויילרים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם