חדשות אודות
אידריס אלבה

Idris Elba

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"3,000 שנים של כמיהה" - ביקורת: הדמות של סווינטון מעניינת בזמן שהסרט נחלש (01.09.22)
"3,000 שנים של כמיהה" מתחיל טוב מאוד וככל שהוא מתקדם הוא נעשה פחות ופחות טוב. טילדה סווינטון הכול-יכולה היתה יכולה לגלם בהצלחה את שני התפקידים המרכזיים בסרט, אבל מולה ניצב אידריס אלבה שדווקא נעדר הכריזמה הקבועה שלו.
קופות: "יחידת המתאבדים" 2021 מאכזב ביותר: עקב הקורונה או הסטרימינג? (09.08.21)
גרסת 2021 של "יחידת המתאבדים" למבוגרים בלבד (דירוג R) ועם ביקורות חיוביות מאד עלתה בבכורה מאכזבת במיוחד בצפון אמריקה של 26.5 מיליון דולרים, פער עצום מגרסת 2016 שגרפה 133.7 מיליון דולרים בבכורתה על אף ביקורות קטלניות.
"יחידת המתאבדים" - ביקורת: ללא מגבלה, גאן רקח בלאגן עמוס, מעייף ומתאמץ (06.08.21)
דירוג הצפיה R למבוגרים בלבד של "יחידת המתאבדים" גרסת 2021, אפשר לבמאי ג'יימס גאן לעשות כל שעלה על רוחו. זה יתרון, אבל זו גם מעמסה. גאן רקח בלאגן עמוס כשהתוצר הסופי מעייף ובעיקר מתאמץ. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
סילבסטר סטאלון יככב ב"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן (15.11.20)
סילבסטר סטאלון יככב בסרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן. כזכור, הפרויקט הוא סרט נפרד שיתעלם מהסרט של 2016 בבימויו של דיויד אייר, למרות שחלק מהדמויות והשחקנים ישובו להופיע, בינהם מרגו רובי, ג'ואל קינאמאן וג'אי קורטני.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
"קאטס" - טריילר 2 מתורגם: מופע ריקודים ראוותני בסגנונות מגוונים (26.11.19)
העיבוד הקולנועי של "קאטס" מאת הבמאי זוכה האוסקר טום הופר ("עלובי החיים", "נאום המלך") התחדש בקדימון-טריילר שני, שמציג את ההפקה הראוותנית ואת מגוון סגנונות הריקוד שכוללים בלט, ג'אז, מודרני, היפ הופ ואפילו סטפס.
"קאטס" - טריילר: טום הופר מביא את המחזמר המפורסם לקולנוע עם טכנולוגיות מחשב (20.07.19)
הבמאי זוכה האוסקר טום הופר מביא למסך הגדול כעת את "קאטס", וכעת עם הקדימון טריילר הראשון אנו למדים כי במקום איפור כבד הוא משתמש בטכנולוגיות מחשב כדי להפוך את צוות השחקנים הנחשב שלו לחתולים-אנשים.
"מהיר ועצבני: הובס ושו" - טריילר סופי מתורגם: אקשן חסר מעצורים ומציאות (02.07.19)
סרט הספין-אוף "מהיר ועצבני: הובס ושו" עם דוויין ג'ונסון וג'ייסון סטתהם, התחדש בטריילר אחרון, אשר מדגיש את האקשן הקומי והמנותק מהמציאות של הסרט.
"פרומתיאוס" - ביקורת #2 (14.06.12)
"פרומתיאוס" של רידלי סקוט עשוי מצוין, מעניין ומועשר במוסיקה מוצלחת, אך אין בו רגעים בלתי נשכחים או קטעים מרשימים במיוחד. יונתן דורון מבקר.
"פרומתיאוס" - ביקורת #1 (14.06.12)
"פרומתיאוס" מרשים בויזואליות שלו, בקצב ההתרחשויות, ברמת המתח הגבוהה שנשמרת לאורך כולו ובאפקטים המרשימים; אך עמוס בעלילות-משנה ודי צפוי. תום דולינגר מבקרים.
"פסיפיק רים" - תמונה ראשונה מסרטו של גיירמו דל טורו (09.06.12)
הבמאי המוערך גיירמו דל טורו עובד כבר זמן רב על הסרט "פסיפיק רים" מבלי לשתף חומר, אבל זיק ראשון הגיע.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.
החלו שיחות עם ליאונרדו די'קפריו עבור "דג'נגו ללא מעצורים" של טרנטינו (12.06.11)
עלילת הסרט מספרת על עבד שמשתחרר והופך לצייד ראשים היוצא עם צייד ראשים גרמני למשימה להצלת אישתו מידיו של סוחר עבדים.
ביקורת: ת'ור (28.04.11)
העלילה הרזה מלכתחילה די מחוררת ודברים שרירותיים לחלוטין מתרחשים כשצריך, כמו במיתולוגיה, אך התנופה בבימוי והחן של השחקנים מצילים את הסרט.
שוברי קופות 27.04.09: האובססיה שולטת בטבלה (27.04.09)
המותחן "אובססיבית" (ש.ל.ר, Obsessed) בכיכובו של אידריס אלבה הפופולרי, הביא הביתה סכום של 28.5 מיליון דולרים (על פי הערכות) והשאיר אחריו רק אבק לסרטים האחרים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר