חדשות אודות
מישל רודריגז

Michelle Rodriguez

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מהיר ועצבני 9" - טריילר 2 מתורגם: ג'ון סנה הוא האח מדמו של וין דיזל שמעולם לא הכרנו (15.04.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הפעולה ומירוצי הרחוב "מהיר ועצבני 9" שמחזיר את וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, נטלי עמנואל, לודקריס, ג'ורדנה ברוסטר ואפילו סאנג קנג שהדמות שלו היתה אמורה להיות מתה, הפעם כנגד אח אמיתי למשפחת טורטו - ג'ון סנה.
סדרת סרטי "מהיר ועצבני" תסתיים עם הסרט ה-11, ג'סטין לין ישוב לביים (22.10.20)
סדרת סרטי "מהיר ועצבני" מתכננת עוד שני סרטים בכיכובם של וין דיזל וחבורתו ואז תסתיים סופית. את הסרטים "מהיר ועצבני 10" ו"מהיר ועצבני 11" ישוב לביים ג'סטין לין. סיום הסדרה לא צפוי לסתום את הגולל על הספין-אופים שלה, דוגמת "הובס ושו".
"מהיר ועצבני 9" - טריילר מתורגם: מכוניות עפות על אנשים בלי הרף (01.02.20)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הפעולה "מהיר ועצבני 9", העמוס ברגעים של "וואו" כמיטב המסורת של סדרת הסרטים המצליחה. בין היתר שימו לב למשקוף מבטון, ולמספר המכוניות המעופפות על אנשים.
"אליטה: מלאך קרב" - ביקורת (14.02.19)
קמרון זיהה שהסרט שכתב והפיק "אליטה: מלאך קרב" זקוק לבמאי כמו רוברט רודריגז, שכן בסופו של דבר מדובר במלודרמת טראש בתקציב עתק שנראית כמו מיליארד דולר. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אלמנות" - ביקורת #2 (16.11.18)
"אלמנות" הוא סרט דרמה עם שוד, סרט טוב עם רגעים אלימים ומשחק טוב של כל השחקנים בו, ביניהם ויולה דיויס, אליזבת' דביקי, דניאל קלואה ורוברט דובאל, אשר היה יכול להיות טוב בהרבה עם מספר קיצוצים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אלמנות" - ביקורת #1 (15.11.18)
"אלמנות" של סטיב מקווין בכיכובה של ויולה דיויס, מצליח להיות, רוב הזמן, סרט מתח-אקשן אינטליגנטי ומרתק, ששם דגש על הדרמה יותר מאשר על הפעולה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
ביקורת #3: אווטאר (21.12.09)
הדרישות של אלי שגב הן כמעט 'ברצפה'. כל מה שהוא רוצה מסרט שכזה הוא להנות, ובפרמטר היחיד הזה שאני דורש, כושל "אווטאר" נחרצות. אז זה ממש יפה וממש מושקע, אבל איפה זה ואיפה ההנאה שלו מהסרט?
ביקורת #2: אווטאר (20.12.09)
לא נראה ש"אווטאר" יתקרב לשיא ההכנסות המדהים של "טיטאניק" אך הוא יחזיר את ההשקעה, הרבה בזכות יחסי הציבור המדוברים ותודות לעובדה שהוא מוקרן בתלת ממד.
ביקורת: אווטאר (16.12.09)
קמרון הצליח ב"אווטאר" להזכיר לכולנו את הסיבה למוניטין שלו כבמאי ענק וגראנדיזיונר אפקטים. התלת-מימד כל כך אמיתי עד כי לאחר הצפיה בסרט נראים החיים האמיתיים כמו משחק פלטפורמה ישן.
הצצות ל"אווטאר" של ג'יימס קמרון גם בישראל (18.08.09)
הצצות ראשונות לקטעים מיוחדים בתלת מימד מתוך הסרט "אווטאר" של ג'יימס קמרון יוקרנו בישראל ובעולם ב-21 באוגוסט.
דברים שאנשים אומרים: סניידר על "השומרים"; קיין על המשך ל"אביר האפל" ועוד (04.04.09)
זאק סניידר הודף את הטענות נגד "השומרים" והקופות; מייקל קיין חוזה את ההמשך ל"אביר האפל", מייקל ביי על תלת מימד בקולנוע ומישל רודריגז נותנת ספויילרים.
ביקורת: מהיר ועצבני 4 (01.04.09)
שלבו את המכוניות היפות עם המוסיקה הקופצנית, והרבה נשים על סף עירום שלא היו מביישות יותר מדי סרטים אירוטים, והרי לכם סרט מוצלח לכל חובבי הז'אנר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם