חדשות אודות
מדס מיקלסן

Mads Mikkelsen

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" - ביקורת #1: חסר חוש הומור (29.06.23)
"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" הוא הסרט החמישי שבו הריסון פורד מגלם את אינדיאנה ג'ונס, אחת הדמויות המוכרות בתולדות הקולנוע. הסרט מזכיר אבל לא דומה לשלושת הסרטים הראשונים, והוא חסר חוש הומור ולא מספיק מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" - ביקורת: מבדר מאוד (14.04.22)
הליהוק של מדס מיקלסן להחליף את ג'וני דפ בסרט "חיות הפלא 3: הסודות של דמבלדור" הוא מבריק. המניירות של דפ מקשות להתייחס אליו ברצינות בתפקיד, בעוד מיקלסן מביא איתו מבט ממזרי ושקט פנימי מאיים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"כאוס מהלך" - טריילר: ספיידרמן וריי מ"מלחמת הכוכבים" בספריו של פטריק נס (01.12.20)
צפו בטריילר לסרט המד"ב "כאוס מהלך" של דאג לימן על פי סדרת הספרים המצליחה לנוער מאת פטריק נס ובכיכובם של טום הולנד, דייזי רידלי, מדס מיקלסן, סינתיה אריבו ודיויד אוילוו. העלילה מתרחשת בעולם שבו אין נשים ויש רעש מתמיד של המחשבות של כולם.
רשמי: מדס מיקלסן יחליף את ג'וני דפ ב"חיות הפלא 3" (28.11.20)
השחקן הדני מדס מיקלסן לוהק רשמית להחליף את ג'וני דפ בסרט ההמשך "חיות הפלא 3", בתפקיד הקוסם הרשע גלרט גרינדלוולד. מיקלסן אינו זר לגילום דמויות מרושעות, וברזומה שלו "חניבעל", "דוקטור סטריינג'" ו"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים".
"השורד" - ביקורת (13.09.19)
"השורד" כמעט נטול סצינות פעולה ועוסק במאבקים חיצוניים ופנימיים של דמות אחת, ולמרות שהוא לא משעמם לחלוטין, הוא גם לא מחזיק יותר מדי עניין במהלכו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
דאג לימן מול פול ו.ס. אנדרסון: שני סרטי "שלושת המוסקיטרים" (11.05.10)
דאג לימן ופול ו.ס. אנדרסון יעבדו כל אחד בנפרד את הסיפור הקלאסי של אלכסנדר דיומא, "שלושת המוסקיטרים".
ביקורת #2: התנגשות הטיטאנים (15.04.10)
"התנגשות הטיטאנים" מיועד לקהל צעיר, מאד: זוהי גרסה נקיה, נטולת עירום, מיניות, קללות ודם לבני 13-8 שעשויים להתלהב מהיצורים הדמיוניים וממפלצות הענק.
ליאם ניסן ורייף פיינס יגלמו אלים יוונים (10.04.09)
השניים יככבו באפוס האלים היווני של לואיס לטרייר, "מלחמת הטיטאנים" (ש.ל.ר, Clash of the Titans), המבוסס על סרט באותו השם מ-1981.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים