חדשות אודות
רוברט ריצ'ארדסון

Robert Richardson

חדשות
"אייר" - ביקורת: לא סיפור על ספורט אלא על איך לעשות עסקים (05.04.23)
"אייר" של בן אפלק ובכיכובו של מאט דיימון הוא לא סיפור על ספורט או עיצוב אלא על איך לעשות עסקים, נחישות, משא ומתן, בני אדם. הוא פחות טוב מ"מאניבול" אולם הוא מעניין ויש בו רגעים יפים ומרגשים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ונום 2" - ביקורת: למי שאהב את הסרט הראשון (16.10.21)
למי שאהב את החלק הראשון, "ונום 2" הוא הימור יחסית בטוח, שמעט טוב יותר, ברם עדין לא הצליח להתחבב מספיק על גל סדלינסקי. כמו בקודם, גם בסרט זה הרבה אלימות גרפית, אבל בלי הרבה דם. ביקורת סרט.
"ונום 2" - טריילר מתורגם: וודי הארלסון מגיע להתגרות ביצור השחור של טום הארדי (11.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט ההמשך עמוס אנימצית המחשב "ונום 2" שמחזיר את השחקן טום הארדי לגלם את אדי ברוק, הוא ונום, ולצידו מצטרפים וודי הארלסון בתור קארנג' וגם נעמי האריס בתור שרייק.
"מלחמה פרטית" - ביקורת #2 (19.05.19)
כנראה שהצורך של במאי "מלחמה פרטית" לתעד מציאות גבר על ההבנה שיש צורך לוותר על דברים מסוימים ולעקם מעט את האמת בחלקים אחרים בשביל ליצור סרט מהודק יותר. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מלחמה פרטית" - ביקורת #1 (15.05.19)
לשום דבר שקורה לדמות האמיתית בסרט "מלחמה פרטית" אין השפעה: גם כשהיא לוקחת קשה את מה שהיא חווה, היא ממשיכה אחרי זה הלאה, שותה, ונוסעת למקום הבא, ואנחנו אִתה לסכסוך העקוב מדם הבא. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
ביקורת #2: ממזרים חסרי כבוד (16.09.09)
לכל מי שמצפה לראות יחידה של חיילים יהודים כותשת ורומסת לנאצים את הצורה, מצפה אכזבה: כמעט לא רואים בפעולה את החבורה.
ביקורת #1: ממזרים חסרי כבוד (16.09.09)
שישה מיליון יהודים ועוד כ-50 מיליון איש וחייל נוספים מצאו את מותם במלחמת העולם השניה, אבל קווינטין טרנטינו רצה לעשות סרט על המלחמה שיהיה כיף לצפות בו.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה