חדשות אודות
סאם רוקוול

Sam Rockwell

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ארגייל" - ביקורת: סם רוקוול לא מספיק כדי להציל את הביזיון הזה (01.02.24)
כוכבת "ארגייל" ברייס דאלאס האוורד חסרה את הקסם השופע של כוכבות כמו אמה סטון, אנה קנדריק, סנדרה בולוק ורייצ'ל מקאדמס, בתפקיד שדורש מישהי מקסימה, וכל הסרט הוא מגוחך, איום ונורא. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"תראו אותם רצים" - ביקורת: תעלומת רצח בינונית וקלילה לאסקפיזם (06.10.22)
"תראו אותם רצים" מגלגל בדיחה מתיישנת-מהר של סרט שצוחק על הסגנון של עצמו והתעלומה שבו לא ממש תופסת. אז אנחנו נשארים עם דמויות קריקטוריות שמעבירות את הזמן בסרט נחמד וקליל. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ג'וג'ו ראביט" - ביקורת: הומור מטורף, שמאוזן עם רגישות ומשמעות (05.01.20)
היעדר התקינות הפוליטית בסרט "ג'וג'ו ראביט" רחוק מלעצור בפיהרר ורוב הסרט משחק על הקו של הומור משוגע לבין הצגת אמת אוניברסלית על התנהלות העולם המערבי ועל הבעייתיות במלחמות ובגזענות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"סגן הנשיא" - ביקורת (12.01.19)
בסרט "סגן הנשיא" על דיק צ'ייני יש הבלחות של רגעים מוצלחים, בעיקר הקומיים והסאטיריים, כמצופה מהבמאי של סרטים בכיכובו של ויל פארל, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט מבולגן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
אוליביה ווילד במקום גארנר ב"כימיה" (28.08.11)
אוליביה ווילד תככב במקום ג'ניפר גארנר במותחן הקומי "יותר טוב לחיות עם כימיה", לצידם של סאם רוקוול ומישל מונהאן. התסריט הופיע ברשימה השחורה של הוליווד.
הפלישה למערב - ביקורת (18.08.11)
קל היה לתלות את חוסר ההצלחה של "הפלישה למערב" בארה"ב על איכותו - אלא שגם סרטים כאלה הצליחו השנה לגרוף מאות מיליונים. יונתן דורון מבקר.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
קדימון ראשון למערבון המדע-בדיוני "בוקרים וחייזרים" (15.04.11)
העלילה מספרת בסגנון מערבוני על תקיפת חייזרים על כדור הארץ, ומככבים בה אוליביה ווילד, האריסון פורד, דניאל קרייג וסאם רוקוול.
סאם רוקוול לקומדיה "השמרטף" של גורדון גרין (13.10.10)
סאם רוקוול הצטרף לקומדית המסוממים "השמרטף" לצידו של ג'ונה היל. דיויד גורדון גרין מביים.
ביקורת: איירון מן 2 (29.04.10)
גם ב"איירון מן 2" הצליחו להביא אפקטים נהדרים והרבה אקשן למסך כמו בקודמו, אבל יש תחושה שלתסריטאים היה פחות כח להשקיע בעלילה.
קדימון שני ל"איירון מן 2" (08.03.10)
בסרט ההמשך המצופה "איירון מן 2" מככבים עם רוברט דאוני ג'וניור, גם מיקי רורק וסאם רוקוול. צפו בקדימון הרשמי החדש.
ביקורת: כולם בסדר (27.12.09)
ב"כולם בסדר" מגלם רוברט דה נירו תפקיד לא טיפוסי, אך הוא משחק נפלא, ונהדר לראות אותו שוב בדרמה אחרי שרשרת הקומדיות בעשור האחרון שהכתימה במשהו את הקריירה הארוכה שלו.
פסטיבל אייקון 2009: רשימת כל הסרטים המשתתפים (13.09.09)
בין סרט הפתיחה הנחשק "מחוז 9" לבין סרט הנעילה "ירח" עם סאם רוקוול וקווין ספייסי, אפשר יהיה למצוא את "מטרופוליס" על 35 מ"מ.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים