חדשות אודות
זואי סלדנה

Zoe Saldana

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #2: כל שמתרחש מאולץ וחסר חן (05.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" מביא את גרוט כחסר קסם לחלוטין, רוקט כבוי, דרקס לא מצחיק ומנטיס מעייפת. בנוסף לדמויות, שהן כנראה הבעיה המרכזית של הסרט, כל שמתרחש כל כך מאולץ שאין טיפת חן בסרט, בדמויות ובסיטואציות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #1: אפילו לא מבדר (03.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - האחרון עם צוות השחקנים הנוכחי בהובלת כריס פראט - אינו סרט איום ונורא כמו שיש בו עומס אדיר של דברים מיותרים, כשלים ובעיות שמונעים ממנו אפילו להיות מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אווטאר: דרכם של המים" - ביקורת: שעתיים של שעמום ואז שעה אחרונה מסעירה (15.12.22)
"אווטאר 2: דרכם של המים" מרשים ויזואלית באופן מפעים, אבל השעתיים הראשונות הן בעיקרן סרט טבע על עולם המים של פנדורה אבל היופי של עולם המים הארצי שלנו לא נופל, אם לא עולה, על זה של הסרט. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
ג'יימס גאן מאשר: "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה האחרון עם החבורה הנוכחית (29.01.22)
הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן אישר רשמית כי "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה הסרט האחרון שבו תופיע החבורה הנוכחית, ושהוא עובד על סיום הולם כמיטב יכולתו לגיבורים הבלתי-צפוים בהרפתקה האחרונה שלהם.
"ויוו" - טיזר טריילר: יוצר "המילטון", לין-מנואל מירנדה, מדבב דביבון מזמר (01.05.21)
יוצר "המילטון" ו"שכונה על הגובה", לין-מנואל מירנדה, תרם את קולו לדביבון הלופת (קינקז'ו) המזמר שששמו "ויוו", בסרט שמבוסס על ספר ילדים שכתב. צפו בטיזר טריילר קצרצר ומוסיקלי לסרט האנימציה שיעלה בנטפליקס.
"אווטאר" הושב כדי למשוך צופים לקולנוע בסין, וחזר לתואר הסרט המכניס בהיסטוריה במקום "הנוקמים: סוף המשחק" (14.03.21)
סרט הפנטסיה בתלת מימד "אווטאר" (2009) השיב לעצמו את תואר הסרט המכניס ביותר בהיסטוריה, במקומו של "הנוקמים 4: סוף המשחק" (2019) אשר תפס אותו לכשנה וחצי. ההזדמנות לגרוף עוד הכנסות בבתי הקולנוע נבעה מהניסיון בסין להשיב צופים אל בתי הקולנוע.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
יוצר "פארגו" ו"לגיון", נואה האוולי, יביים ויכתוב את סרט ה"מסע בין כוכבים" הבא (20.11.19)
היוצר נואה האוולי יכתוב ויביים את הסרט הבא מסדרת "מסע בין כוכבים" ("סטאר טרק"). האוולי וחברת ההפקות שלו ישתפו פעולה בהפקה עם חברת ההפקה של ג'יי-ג'יי אברמס, ושחקני הסרטים האחרונים ישובו לככב גם כאן.
"מיסטר לינק" - ביקורת (12.04.19)
"מיסטר לינק" הוא סרט מצחיק ומסעיר שהבמאי שלו יודע להגיע לטון המדויק בכל סצינה. לזאת מצטרף תענוג ויזואלי יוצא דופן שיגרום הן לילדים והן להורים להנאה עצומה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
בניסיו דל טורו ל"סטארטרק 2" (13.11.11)
השחקן בניסיו דל טורו יגלם את האיש הרע בסרט ההמשך "סטארטרק 2" (מסע בין כוכבים 2), שבמאי הראשון, ג'יי-ג'יי אברמס, ישוב לביים גם אותו.
קולומביאנה - ביקורת (01.09.11)
האמת המאכזבת הינה כי "קולומביאנה" הוא סרט מבולבל, לא הגיוני וחסר יחוד, לבד מהעובדה כי הוא מרשים ביותר בכמות ה'השאלות' שלו מסרטים אחרים. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
שוברי קופות 29.08.11: "קולומביאנה" ושאר הבכורות לא מקבלות "עזרה" (29.08.11)
שלוש בכורות בבתי הקולנוע בארה"ב לא הצליחו להעיף את סרט הדרמה "העזרה" מהמקום הראשון של טבלת הקופות מסוף השבוע, שהתקיים בצל סופות ההוריקן.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
ג'יימס קמרון מתחייב ל"אווטאר 2" ו-3 (02.11.10)
היוצר ג'יימס קמרון התחייב לכתוב, לביים ולהפיק את "אווטאר 2" ואת "אווטאר 3" בשלוש או ארבע השנים הקרובות.
ביקורת #3: אווטאר (21.12.09)
הדרישות של אלי שגב הן כמעט 'ברצפה'. כל מה שהוא רוצה מסרט שכזה הוא להנות, ובפרמטר היחיד הזה שאני דורש, כושל "אווטאר" נחרצות. אז זה ממש יפה וממש מושקע, אבל איפה זה ואיפה ההנאה שלו מהסרט?
ביקורת #2: אווטאר (20.12.09)
לא נראה ש"אווטאר" יתקרב לשיא ההכנסות המדהים של "טיטאניק" אך הוא יחזיר את ההשקעה, הרבה בזכות יחסי הציבור המדוברים ותודות לעובדה שהוא מוקרן בתלת ממד.
ביקורת: אווטאר (16.12.09)
קמרון הצליח ב"אווטאר" להזכיר לכולנו את הסיבה למוניטין שלו כבמאי ענק וגראנדיזיונר אפקטים. התלת-מימד כל כך אמיתי עד כי לאחר הצפיה בסרט נראים החיים האמיתיים כמו משחק פלטפורמה ישן.
ביקורת: סטארטרק (06.05.09)
המסע החדש בין הכוכבים בהחלט עומד בסטנדרטים אשר הוצבו על ידי קודמיו בסדרה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים