חדשות אודות
אסתר נמדר-תמם

Esty Namdar

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אסון סוכני הביון" באיטליה יהפוך לסדרת טלויזיה "מג'ורה" מאת תסריטאי "שעת נעילה" (27.06.23)
חברת yes הזמינה סדרת מתח שתקבל השראה מ"אסון סוכני הביון" שאירע באגם באיטליה. לסדרה הנקראת כרגע "מג'ורה" על שם האגם, מיועדים להיות 8 פרקים בני 40 דקות שיוביל יזהר הר לב ("שעת נעילה", "המדרשה").
נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" (25.04.22)
סדרת הדרמה-התקופתית הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח, אסתי נמדר-תמם ועודד דוידוף, נרכשה לשידור בסטרימינג בידי נטפליקס. הסדרה ששודרה בישראל כדרמה יומית, תעבור עריכה מחדש לשני חלקים בני 10 פרקים.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
מיכאל אלוני וצחי הלוי לעונה השניה של "פמת"א" (22.01.21)
השחקנים מיכאל אלוני מ"שטיסל", צחי הלוי מ"פאודה" ועופרי ביטרמן מ"שעת נעילה" יצטרפו לעונה השניה של סדרת הדרמה המשפטית-ישראלית "פמת"א" מבית נועה רוטמן ואסתר נמדר-תמם. חן אמסלם, אורי פפר, שרה פון-שוורצה וזהר שטראוס מיועדים לחזור.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
ביקורת: וביום השלישי (29.04.11)
משה איבגי כתב, ביים ומשתתף בסרט שקיבל מימון על סמך שמו והמוניטין, כנראה, כי קשה להאמין שהוא הגיע מקריאת התסריט היומרני שכתב עם אסתר נמדר וורד פוסט.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול