חדשות אודות
מייקל גרין

Michael Green

חדשות
"רדופים בוונציה" - ביקורת: טוב מקודמיו אבל בכל זאת בינוני (19.09.23)
"רדופים בוונציה" שונה משני הראשונים עם קנת' בראנה בתור הרקול פוארו - הוא יותר טוב מ"רצח האוריינט אקספרס" ויותר מגובש מ"מוות על נילוס", אך הוא לא מצליח להתעלות מעבר לבינוני. הוא מעניין אך לא מרתק. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מוות על הנילוס" - ביקורת #2: התעלומה טובה אבל הבמאי לא מספק את המתח (12.02.22)
התעלומה שאגת'ה כריסטי רקחה עבור "מוות על הנילוס" מאוד טובה, פשוט בראנה לא מצליח לספק את המתח הדרוש ותחושת הסכנה שאורבת מכל פינה. מצד שני, זה גם יכול היה להיות בלאגן שלם, וזה לא. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מוות על הנילוס" - ביקורת #1: הסיפור מוצלח אבל הסרט מלאכותי (12.02.22)
"מוות על הנילוס" של קנת' בראנה יותר טוב מ"רצח על האוריינט אקספרס" הקודם שביים השחקן-במאי לפי ספרה של אגתה כריסטי, אך סובל מחלק מאותן בעיות, ובראשן המלאכותיות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ג'אנגל קרוז" - ביקורת: הכול מרגיש מאולץ, נעדר מקוריות ואינו מבדר (29.07.21)
"ג'אנגל קרוז" עם דווין ג'ונסון ואמילי בלאנט מבוים גרוע, מחריש אוזניים ולא הגיוני. חלק מזה היה נסלח לו הסרט היה מופנה בעיקר לקהל צעיר - אך ילדים עלולים לפחד ולהילחץ ממספר רגעים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קול קדומים" - ביקורת: מורגש שהסרט נעשה מתוך אהבה (21.02.20)
למרות חוסר האחידות "קול קדומים" מצליח לרגש ולעניין. הוא לא מאוד מקורי, לא מסעיר בצורה יוצאת דופן ולא מחדש, אבל הוא משרה תחושה נוסטלגית נעימה תוך שהוא מספר את סיפורו בצורה בה כבר לא מספרים סיפורי ילדים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
גרין לנטרן - ביקורת (05.08.11)
בלי המורכבות של סרטי ה'מן', ניתן לסמן וי על סרט חנונים קיצי, קליל ומוכר, עם ירוק זרחני דומיננטי ברקע. יואב מלמד מבקר.
תסריטאי "גרין לנטרן" כותבים את הפרק השני ואת "הפלאש" (13.06.10)
גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים הוצבו כדי לכתוב גם את "גרין לנטרן 2" שנה לפני שהראשון יוצא לאקרנים, כמו גם סרט לדמות "הפלאש".
מארק סטרונג מצטרף ל"גרין לנטרן" (17.01.10)
סטרונג מנהל מגעים לגלם רשע נוסף על פיטר סארסגארד, בסרט "גרין לנטרן". את הסרט יביים מרטין קמפבל על פי תסריט שכתבו גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים.
פיטר סארסגארד יהיה הרשע של "גרין לנטרן" (13.01.10)
כוכב "לחנך את ג'ני", פיטר סארסגארד, מנהל מגעים מתקדמים להיות הרשע המוביל בסרט "גרין לנטרן". את הסרט יביים מרטין קמפבל על פי תסריט שכתבו גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים