חדשות אודות
ברי לארסון

Brie Larson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

לואיס לטרייר יביים גם את "מהיר ועצבני 11" (26.04.23)
הבמאי לואיס לטרייר יביים גם את "מהיר ועצבני 11" בהכרזה שמגיעה רגע לפני ש"מהיר ועצבני 10" בבימויו עולה לאקרנים. הוא הצטרף לסדרת הסרטים אחרי פרישתו של הבמאי ג'סטין לין.
נבחרה במאית לסרט ההמשך "קפטן מארוול 2" (06.08.20)
הבמאית השחורה ניה ד'קוסטה תביים את סרט ההמשך "קפטן מארוול 2" של חברת מארוול, גם הוא יהיה בכיכובה של ברי לארסון. תהיה זו עבודת הבימוי העלילתית השלישית של ד'קוסטה, שהראשונה שבהן הוקרנה בפסטיבל חיפה.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ב': השחקניות (10.11.19)
בהוליווד אוהבים תגליות, בעיקר של שחקניות צעירות. הרבה מהשחקניות המובילות בעשור של 2019-2010 החלו בקולנוע העצמאי ודואגות לבחור פרויקטים שונים זה מזה כדי לא להיתקע בדמויות או בז'אנר מסוימים, ובינהן אפשר למצוא את ג'ניפר לורנס, אמה סטון, ג'סיקה צ'סטיין ועוד.
"הנוקמים: סוף המשחק" - ביקורת (25.04.19)
21 סרטי היקום הקולנועי של מארוול לא הכינו את גיא ברמן מכליס לסרט ה-22 במספר, "הנוקמים 4: סוף המשחק". מדובר בסרט שונה לחלוטין עם טון שונה לחלוטין. למעשה עד השליש האחרון שלו, הוא אולי אפילו לא סרט גיבורי על. ביקורת סרט.
"קפטן מארוול" - ביקורת (07.03.19)
"קפטן מארוול", שבמרכזו מככבת אישה, לראשונה ביקום הקולנועי של מארוול, מצליח להתבלט מעל הבינוניות של הסדרה האינסופית של האוונג'רס וחבריה, והצפייה בו היא הנאה צרופה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"קפטן מארוול": תמונת סוף צילומי סרט גיבורת-העל שיתחבר ל"נוקמים 3" (09.07.18)
כוכבת "קפטן מארוול", ברי לארסון, פרסמה באינסטגרם תמונת סוף צילומים עם קלאפבורד הסרט, ככל הנראה חתום בידי הצוות והשחקנים, ולוח שנה המבשר על סיום הצילומים.
"רחוב ג'אמפ 21" - ביקורת (29.03.12)
בסרט "רחוב ג'אמפ 21" בכיכובם של ג'ונה היל וצ'אנינג טאטום, יש את כל מה שצריך בקומדיה טובה: מצבים מבדרים, משפטים מצחיקים, דמויות מוצלחות, השחקנים הנכונים ותזמון קומי מושלם.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה