חדשות אודות
יעקב זדה דניאל

Yaakov Zada Daniel

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שמים אדומים" - ביקורת פרק 1: סטנדרט הפקה גבוה ותחושה של אמינות (24.06.23)
הבימוי של "שמיים אדומים" מהוקצע ויעיל, העריכה, הצילום והאפקטים בהחלט מבוצעים היטב וגם בדיאלוגים ניכר שהושקע מאמץ ניכר על מנת ליצור תחושה של אמינות. אבל מה עם משהו חדש להציע? ביקורת פרק בסדרה מאת גיא אורבניאק.
עידו טאקו, אופק פסח ויעקב זדה דניאל "סוף סוף" מוצאים את תום נשר (07.05.23)
השחקנים עידו טאקו, אופק פסח, יעקב זדה דניאל, נטע גרטי, ליה אללוף ודריה רוזן לוהקו לסרט הדרמה "סוף סוף" של תום נשר. זהו סרט הביכורים באורך מלא של נשר, בתו של הקולנוען אבי נשר.
הסדרה הישראלית "פאודה" תדובב לפרסית בערוץ פופולרי באיראן (21.07.21)
סדרת המתח-פעולה "פאודה" של ליאור רז ואבי יששכרוף תהפוך לסדרה הישראלית הראשונה שתדובב ותתורגם לפרסית, ואף תהיה זמינה לצפיה בידי תושבי איראן.
הסדרה הישראלית "מטומטמת" נמכרה לשידור בדרום אמריקה (05.03.21)
סדרת הפשע הקומית הישראלית "מטומטמת" של בת חן סבג ובכיכובה, נמכרה לשידור ברשת 'וורנר-מדיה לאמריקה הלטינית', החברה-הבת של וורנר לדרום אמריקה. הסדרה בכיכובם של סבג, דני "מוקי" ניב, מיקי לאון, ליאור רז ויעקב זדה דניאל, תדובב לספרדית.
"מעילה" - טריילר: דאנה איבגי ויהודה לוי הם אתי אלון ועופר מקסימוב ממעילת הבנק במיליונים (14.09.20)
צפו בטריילר לסדרת הפשע האמיתי "מעילה" בכיכובם של דאנה איבגי בתור אתי אלון ויהודה לוי בתור עופר מקסימוב שהיו מאחורי מעילת הבנק למסחר ברבע מיליארד ש"ח. דובר קוסאשווילי יגלם בסדרה את אב המשפחה ושלום אסייג יגלם את מנהל הבנק בו בוצעה המעילה.
"מטומטמת", עונה 3 - פרומו טיזר: להיזכר בפרצופים של הקאסט הישן והחדש (22.08.19)
אל צוות השחקנים של "מטומטמת" בת חן סבג, דני "מוקי" ניב, יעקב זדה דניאל, משה אשכנזי, שני קליין, רותי אסרסאי, מצטרפים בעונה השלישית אורנה בנאי בת-אל בורנשטיין-פאפורה ולואי נופי.
"המורה לאנגלית" - טריילר: דיאן קרוגר הופכת לסוכנת מוסד באיראן (12.07.19)
מותחן הפעולה "המורה לאנגלית" של יובל אדלר הישראלי על פי ספרו העברי של יפתח רייכר-עתיר, התחדש בקדימון טריילר ראשון לאחר שהוקרן בפסטיבל ברלין האחרון ועתיד להיות מוקרן בפסטיבל ירושלים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול