חדשות אודות
גרייג פרייז'ר

Greig Fraser

חדשות
"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"היוצר" - ביקורת: בילוי חביב ורווי אקשן מד"בי, בלי הרבה עומק (04.10.23)
האפקטים של "היוצר" מדהימים והסרט מעביר תחושה עתידנית שנמנעת ממלאכותית, עם הרבה מאוד יריות ואלימות גרפית במידה. אך הסיפור עצמו די שחוק וכולל אלמנטים צפויים מראש. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" (2022) - ביקורת #2: מעניין ומרשים ויזואלית אבל סובל מנפילות מתח (05.03.22)
כדי להצדיק את הבחירה ליצירת סרט ארוך, ריבס מפתח את העלילה של "באטמן" (2022) לאט ומשאיר אותה מעניינת. עם זאת, הסרט סובל מנפילות מתח ואולי היה עדיף אם היה מתקצר ומתהדק. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" (2022) - ביקורת #1: חושב שהוא מגניב ומרשים יותר משבאמת (03.03.22)
הכול נורא דרמטי ונמתח ב"באטמן", סרט שחושב שהוא מגניב, מרשים, מלהיב ונהדר, הרבה יותר ממה שהוא, כשבפועל אין מספיק דברים טובים בגרסה הזו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטמן" של מאט ריבס: צילומי מבחן מציגים את רוברט פטינסון בחליפת העטלף (14.02.20)
צפו בהצצה הראשונה אל מאחורי הקלעים של סרט הקומיקס-פעולה "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובם של רוברט פטינסון, זואי קרביץ, פול דנו, ג'פרי רייט וקולין פארל.
"סגן הנשיא" - ביקורת (12.01.19)
בסרט "סגן הנשיא" על דיק צ'ייני יש הבלחות של רגעים מוצלחים, בעיקר הקומיים והסאטיריים, כמצופה מהבמאי של סרטים בכיכובו של ויל פארל, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט מבולגן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר