חדשות אודות
ג'וי ריגר

Joy Rieger

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

ג'וי ריגר ותיקי דיין יככבו ב"טבעת" של אדיר מילר (23.05.23)
השחקניות ג'וי ריגר ותיקי דיין יככבו לצידו של אדיר מילר בסרט הדרמה-קומדיה "הטבעת". את התסריט כתב מילר בהשראת סיפורה האמיתי של אימו ניצולת השואה, ולפיו יביימו האחים יואב ודורון פז ("הגולם", "בעלת החלומות").
הסרט הישראלי הראשון בנטפליקס ישראל יהיה "תמונת הנצחון" של אבי נשר (02.06.22)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר יהיה הסרט הישראלי הראשון שיגיע לשירות הסטרימינג נטפליקס בישראל. עסקת הרכישה של הסרט כוללת את הפצתו בסטרימינג דרך נטפליקס גם בארה"ב.
"תמונת הניצחון" - טריילר: אבי נשר וג'וי ריגר בתקופת מלחמת העצמאות (01.09.21)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר אשר מועמד ל-15 פרסי אופיר ומככבים בו ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, אמיר חורי, תום אבני, ידין גלמן ואליענה תדהר. הסרט חוזר אל תקופת מלחמת העצמאות, קצת אחרי "זעם ותהילה" של הבמאי.
הסרטים הישראלים "הברך" ו"מישהו יאהב מישהו" לפסטיבל קרלובי וארי 2021 (06.08.21)
הסרטים הישראלים "הברך" של נדב לפיד ו"מישהו יאהב מישהו" של הדס בן ארויה יוקרנו בפסטיבל הסרטים קרלובי וארי 2021 שבצ'כיה, במסגרת 'אופקים' (Horizons), ויצטרפו לסרט "פלסטר" בכיכובה של השחקנית הישראלית ג'וי ריגר.
הסרט "פלסטר" בכיכובה של ג'וי ריגר יתחרה בפסטיבל קרלובי וארי 2021 (01.07.21)
הסרט "פלסטר" (Patchwork) מקפריסין בכיכובה של השחקנית הישראלית ג'וי ריגר, יתחרה בפסטיבל הסרטים קארלבי וארי 2021 שבצ'כיה. עוד מופיעות בסרט שירי נדב נאור ("מעבר להרים ולגבעות") ואגליקי פפוליה ("שיני כלב").
ג'וי ריגר, ששון גבאי, קים אור אזולאי ובר צברי לסדרת הדרמה המוסיקלית "מנגן ושר" (23.11.20)
השחקנים ג'וי ריגר, ששון גבאי, קים אור אזולאי והזמר בר צברי (מהלהיט העכשוי "ג'וני") יככבו בסדרת הדרמה המוסיקלית "מנגן ושר". עוד יצטרפו אליהם איציק כהן, דפנה דקל, עדי אלון ודנה לב.
"עשינו את הבלתי יאמן בהשמשת הטנקים": ריאיון עם המעצב האמנותי של "שעת נעילה", ניר אלבה (16.11.20)
בשביל ליצור סדרה כמו "שעת נעילה" צריך לשפץ טנקים, להשיג ציוד צבאי מרמת הטלפון ועד למכשירי האזנה סודיים, וצריך ליצור מוצב צה"לי כמו שהוא נראה היה לפני כמעט יובל. על כל אלה היה אחראי ניר אלבה, המעצב האמנותי של הסדרה, ושאלנו אותו על הכל.
תמונות ראשונות מאחורי הקלעים של "תמונת הניצחון" בבימוי אבי נשר ועם ג'וי ריגר (08.11.20)
הציצו בתמונות מאחורי הקלעים מתוך סרט הדרמה המלחמתי-ישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר, בעודו מצטלם בימים אלה בבאר שבע עם ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, תום אבני, אליאנה תדהר, עלא דאקה ועוד, אחרי כל הדחיות שגרמה הקורונה.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
"שעת נעילה" - טריילר 2 ארוך: לא מאמינים שמלחמת יום הכיפורים פרצה עד הפיצוץ (22.09.20)
צפו בטריילר השני והארוך של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", אשר מספק הצצה מפורטת בהרבה מקודמו, על האירועים שמקבלים את תשומת הלב של הסדרה מתוך מלחמת יום הכיפורים. בין הכוכבים בסדרה ליאור אשכנזי, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ולי בירן.
הוקפאו צילומי "תמונת הניצחון" של אבי נשר בעקבות סגר הקורונה השני (11.09.20)
ימים בודדים לפני שהיו אמורים לצאת לדרך, הוקפאו צילומי דרמת-המלחמה הישראלית "תמונת הנצחון" של אבי נשר בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגר שני והגבלות חדשות. בהודעה שנשלחה לצוות ההפקה מובטח כי צילומיו יחודשו מיד כשיתאפשר.
"שעת נעילה" - טריילר: הפקת ענק עלילתית-ישראלית על מלחמת יום הכיפורים (03.09.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, לי בירן, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ועופר חיון, שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום הכיפורים, בינהם נפילת מוצב החרמון ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא.
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון" (30.07.20)
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון", עם כוונה להתחיל את הצילומים עם השחקנים כעבור פחות מחודש וחצי. בסרט יככבו ג'וי ריגר, ידין גלמן, אמיר חורי, אליאנה תדהר, משי קליינשטיין, תום אבני ועלא דאקה.
"סיפור אחר" של אבי נשר משך כ-100 אלף צופים בעשרה ימים (04.11.18)
סרט הדרמה הישראלי "סיפור אחר" של אבי נשר משך כ-100 אלף צופים בעשרה ימים בבתי הקולנוע, ועוד כ-40 אלף צופים בהקרנות המוקדמות של יום הקולנוע הישראלי.
"סיפור אחר" של אבי נשר יפתח את פסטיבל חיפה 2018 (21.08.18)
הסרט הישראלי "סיפור אחר" של אבי נשר בכיכובם של ג'וי ריגר, נתן גושן וששון גבאי, יפתח את פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2018.
ג'וי ריגר זכתה בפרס השחקנית של פסטיבל טרייבקה 2018 על "אין בתולות בקריות" (27.04.18)
ג'וי ריגר הישראלית קטפה על הופעתה בסרט "אין בתולות בקריות" את פרס השחקנית הטובה ביותר בקטגוריה הבינלאומית של פסטיבל טרייבקה 2018.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול