חדשות אודות
עומר פרלמן סטריק

Omer Perelman Striks

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הסרטים הישראלים בפסטיבל הקולנוע הגאה TLVFest 2022 (29.09.22)
הוכרזו הסרטים הישראלים שישתתפו בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest 2022 בתל אביב, ובינהם הסרטים "קבלו אותי" של אייל קנטור ו"השחיין" של אדם קלדרון.
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2021: המלצות ואזהרות (22.08.21)
יונתן דורון וגל סדלינסקי סוקרים את הסרטים הבולטים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2021, שיפתח עם "איפה אנה פרנק" של ארי פולמן. בין הסרטים בסקירה: "השבר", "האי של ברגמן", "שני גברים וזבוב", "השחיין" הישראלי, "האב" עם אנתוני הופקינס ועוד.
הסתיימו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים", עומר פרלמן רומז לעונה 3 (21.01.21)
הסתיימו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים", וכוכבי הסדרה יצאו אל הרשתות החברתיות כדי לסכם את החוויה. כוכב הסדרה עומר פרלמן סטריק רמז שהעונה השלישית כבר מתוכננת, אך בינתים אין אישור רשמי של הוט.
האירועים האמיתיים מאחורי סיפור הבונקר בפרקים 6-7 של "שעת נעילה" (23.11.20)
פרקים 6 ו-7 של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" הציגו קו עלילה מותח ומעלה מחשבות על חיילי צה"ל בבונקר על תל. אחד מכוכבי הסדרה, עופר חיון, המגלם את הדמות הבידיונית מרקו שנלכדה עם חבריה על התל, מספר את האירועים האמיתיים מאחורי העלילה.
"עשינו את הבלתי יאמן בהשמשת הטנקים": ריאיון עם המעצב האמנותי של "שעת נעילה", ניר אלבה (16.11.20)
בשביל ליצור סדרה כמו "שעת נעילה" צריך לשפץ טנקים, להשיג ציוד צבאי מרמת הטלפון ועד למכשירי האזנה סודיים, וצריך ליצור מוצב צה"לי כמו שהוא נראה היה לפני כמעט יובל. על כל אלה היה אחראי ניר אלבה, המעצב האמנותי של הסדרה, ושאלנו אותו על הכל.
החלו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים" (14.10.20)
החלו צילומי העונה השניה של הדרמה היומית הישראלית "שבאבניקים". הצילומים התעכבו מהתוכנית האחרונה שהיתה לצלם בספטמבר - אחרי דחיות נוספות - כולן בעקבות משבר מחלת הקורונה. ישראל אטיאס, דניאל גד, אורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן שבים לככב.
עדי חבשוש ואורטל בן שושן לעונה השניה של "שבאבניקים" (21.08.20)
השחקניות עדי חבשוש, אורטל בן שושן ורוני מרחבי תצטרפנה לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים", כמו גם הקומיקאי אוראל צברי והשחקן החוזר בתשובה שולי רנד. בעבר דיווחנו כי גם דניאל מורשת ועומר חזן יצטרפו לעונה.
עומר חזן לוהק לעונה השניה של "שבאבניקים" ולסדרה "בעלת החלומות" (17.08.20)
כוכב "פלמ"ח", עומר חזן, לוהק לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים" ולסדרת דרמה יומית נוספת בשם "בעלת החלומות". עוד לוהק ל"שבאבניקים" גם דניאל מורשת מ"כדברא" ומ"זאת וזאתי". שתי הסדרות מופקות עבור HOT.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם