חדשות אודות
דייב בטיסטה

Dave Bautista

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #2: כל שמתרחש מאולץ וחסר חן (05.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" מביא את גרוט כחסר קסם לחלוטין, רוקט כבוי, דרקס לא מצחיק ומנטיס מעייפת. בנוסף לדמויות, שהן כנראה הבעיה המרכזית של הסרט, כל שמתרחש כל כך מאולץ שאין טיפת חן בסרט, בדמויות ובסיטואציות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #1: אפילו לא מבדר (03.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - האחרון עם צוות השחקנים הנוכחי בהובלת כריס פראט - אינו סרט איום ונורא כמו שיש בו עומס אדיר של דברים מיותרים, כשלים ובעיות שמונעים ממנו אפילו להיות מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית" - ביקורת: יותר פארסה ממתח (22.11.22)
"רצח כתוב היטב 2: תעלומה יוונית" קומי מדי מכדי שיוכל באמת ליצור מתח אצל הצופים - ואי אפשר להתייחס לסרט בשום מידה של רצינות, אלא רק כפרודיה או פארסה. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
ג'יימס גאן מאשר: "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה האחרון עם החבורה הנוכחית (29.01.22)
הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן אישר רשמית כי "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה הסרט האחרון שבו תופיע החבורה הנוכחית, ושהוא עובד על סיום הולם כמיטב יכולתו לגיבורים הבלתי-צפוים בהרפתקה האחרונה שלהם.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק (23.07.21)
צפו בטריילר לאפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסטה, חביאר ברדם וסטלאן סקרסגארד.
"צבא המתים" - טריילר מלא מתורגם: דייב בטיסטה מול זומבים חכמים יותר, מהירים יותר, ומאורגנים (15.04.21)
"צבא המתים" של זאק סניידר ועם דייב בטיסטה מתרחש אחרי שהעולם התמודד עם התפרצות נגיף זומבים בלאס וגאס וסגר איזור סטרילי. קבוצה של שכירי חרב מחליטה לצאת מהאיזור הזה אל האיזור האסור כדי לבצע את השוד הגדול ביותר אי פעם.
"צבא המתים" - טיזר טריילר מתורגם: זאק סניידר חוזר לעסוק בזומבים, עם פיצוצים וכיף (26.02.21)
צפו בטיזר טריילר לסרט "צבא המתים" (Army of the Dead) של זאק סניידר ובכיכובם של דייב בטיסטה, אלה פורנל, אנה דה לה רגורה וטיג נוטארו, אשר מאחד בין ז'אנר השודים לבין ז'אנר אפוקליפסת הזומבים - ומציג קצת תאורה וכיף בסרט מאת הבמאי "ליגת הצדק".
"חולית" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה באפוס מד"ב שבמדבריות ירדן (10.09.20)
צפו בטריילר המתורגם של אפוס המד"ב "חולית" על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט, בבימויו של דני וילנב ("בלייד ראנר 2049", "סיקריו") ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק.
"חולית" - תמונות ראשונות: טימותי שאלאמה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק אצל דני וילנב (15.04.20)
אפוס המד"ב "חולית" עמוס הכוכבים בבימויו של דני וילנב מ"בלייד ראנר 2049" ומ"סיקריו", המבוסס על ספרו הידוע של פרנק הרברט, התחדש בתמונות ראשונות שמציגות את מרבית השחקנים הבולטים, בינהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין ורבקה פרגוסון.
"שוטר על הדרך" - ביקורת (13.07.19)
בהיותו קומדיה קיצית בלתי מתחייבת על צמד גברים שונים שיהפכו לחברים לא נדרש מהסרט "שוטר על הדרך" להגיע לרמות תסריט גבוהות, והשימוש של התסריט ברעיונות של 'אובר' הוא מספק.
"שוטר על הדרך" - טריילר 2 מתורגם: נסיעת אובר מהגיהנום (11.06.19)
העלילה של "שוטר על הדרך" מפגישה בין בלש סמוי (דייב בטיסטה) שעולה על נסיעת אובר עם נהג מנומס (קומייל ננג'יאני) ויחד הם יוצאים להרפתקה שתעמיד בסיכון את נישואיו של הנהג ואת הדירוג המושלם שלו באפליקצית הנסיעות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה