חדשות אודות
זאזי ביץ

Zazie Beetz

חדשות
"רכבת הקליע" - ביקורת #2: מבטיח הרבה ובפועל מיותר (05.08.22)
התסריטאי של "רכבת הקליע" עשה עבודה גרועה מאוד והפגין חוסר כישרון רב. לכל אורך הסרט הרגיש המבקר שלנו שהוא רואה חיקוי חיוור לדמויות של טרנטינו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רכבת הקליע" - ביקורת #1: המאמץ להיראות מגניב מרגיש לא אותנטי (04.08.22)
"רכבת הקליע" הוא סרט פעולה אלים שיקרוץ לבני 16-12; חלקם עשויים להתלהב ולהתרשם. ניכר המאמץ של הבמאי לעשות משהו שייראה מגניב, אך זה מרגיש לא אותנטי, לא מקורי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"דדפול 3" יוצא לדרך עם צמד תסריטאיות זוכות אמי (21.11.20)
בצעד ראשון שנעשה ב"דדפול 3" תחת שלטונם של דיסני המשפחתיים, סרט ההמשך שעשוי גם הוא להיות למבוגרים בלבד כמו קודמיו שוכר את התסריטאיות האחיות והשותפות זוכות האמי וונדי מולינו וליזי מולינו-לוגלין (סדרת האנימציה "ההמבורגרים של בוב").
"ג'וקר" הוא הסרט הראשון בהגבלת הגיל R שחצה את רף מיליארד הדולרים (18.11.19)
סרט הקומיקס הדרמתי "ג'וקר" של טוד פיליפס ובכיכובו של חואקין פיניקס הפך לסרט המוגבל למבוגרים (דירוג R) הראשון בהיסטוריה שחוצה את רף מיליארד הדולרים, והוא השלישי בלבד בהיסטוריה שמצליח לעשות זאת בלי הפצה בסין.
"ג'וקר" - ביקורת #2 (10.10.19)
"ג'וקר" הוא לא סרט רע, אלא שהוא גם לא טוב במיוחד, ובטח לא עומד ברף שהציבו לו סרטים טובים אחרים בז'אנר, וגם לא השבחים שקיבל אחרי פסטיבל ונציה, בו זכה בפרס הגדול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ג'וקר" - ביקורת #1 (10.10.19)
הדמות של הג'וקר והשם טוד פיליפס כבמאי עלולים לגרום לך לחשוב שמדובר בסרט מצחיק, משעשע, פרוע או קליל; אך הסרט "ג'וקר" הוא בדיוק ההיפך מכל הבחינות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"פצעים" - טריילר: ארמי האמר ודקוטה ג'ונסון משתגעים (26.09.19)
הטריילר לסרט האימה "פצעים" מציג את סיפור העלילה החובק ברמן (ארמי האמר) שעונה לשיחה בטלפון שהושאר על הבאר שלו בניו אורלינס, ומאז דברים משונים ומסתוריים מתחילים לקרות לו ולחברה שלו (דקוטה ג'ונסון).
"ג'וקר" - טריילר מלא: האם סרט הקומיקס יהיה מועמד לפרס האוסקר? (29.08.19)
סרט הקומיקס הדרמתי "ג'וקר" ינסה להתמודד על פרס האוסקר עם הבימוי של טוד פיליפס מ"כלבי מלחמה" ובעיקר עם הופעתו בתפקיד הראשי של חואקין פיניקס.
"דדפול 2" - ביקורת (17.05.18)
"דדפול 2" עם ריאן ריינולדס הוא סרט המשך שמוכיח שאם עושים משהו מיוחד ממש טוב - הוא יוצא מצוין גם בפעם השנייה. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה