חדשות אודות
בן דיויס

Ben Davis

חדשות
"רוחות אינישרין" - ביקורת #2: מעדיף גימיקים על פני פתרונות תסריטאים טובים (01.02.23)
יוצר "רוחות אינישרין" מרטין מקדונה ניסה להגיע ליעד כלשהו, אבל לא ידע בדיוק איך, ולכן העדיף לקחת מעקף מהיר בדמות גימיקים כאלה ואחרים - שבפועל לא התבטאו בהישג יצירתי כביר אלא בגימיק ותו לו. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"רוחות אינישרין" - ביקורת #1: רגעים יפים על חברות שהיו צריכים להסתפק ב-40 דקות (01.02.23)
בסרט "רוחות אינישרין" עם קולין פארל וברנדון גליסון, יש רגעים יפים על חברות, יחסי אח ואחות, חנוונית חטטנית מצחיקה, אבל אין קווי עלילה מעבר ל"חבר מחליט באופן חד צדדי להפסיק לדבר עם חברו שאין לו מושג למה". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"נצחיים" - ביקורת #2: תסריט רדוד מול בימוי מהורהר גורמים לשעמום (04.11.21)
10 דמויות יש בחבורת "הנצחיים". אמנם לא כולן באותה רמת חשיבות, אך עדיין להציג 10 דמויות זה לא פשוט. זו כנראה הסיבה שאנחנו מקבלים תיאור שבלוני לא ממש מעניין שלהן. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"נצחיים" - ביקורת #1: הדמויות מאופיינות רק בכוחותיהן (04.11.21)
על אף שכיף לראות בקולנוע חבורות (כמו "הנוקמים"), בסרט המארוול "נצחיים" אי אפשר למצוא עניין בדמויות כי אין בהן דבר מלבד הכוחות שלהן. כנראה שמאיפה שהן מגיעות לא מביעים יותר שמחה, מאמץ, כעס או התרגשות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קפטן מארוול" - ביקורת (07.03.19)
"קפטן מארוול", שבמרכזו מככבת אישה, לראשונה ביקום הקולנועי של מארוול, מצליח להתבלט מעל הבינוניות של הסדרה האינסופית של האוונג'רס וחבריה, והצפייה בו היא הנאה צרופה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי