חדשות אודות
ג'ק דילן גרייזר

Jack Dylan Grazer

חדשות
"שהאזאם 2: זעם האלים" - ביקורת: במקום אפקטים יש אנושיות רבה (16.03.23)
"שהאזאם 2: זעם האלים" הוא סרט מבדר סביר-עד-מהנה. על אף שאינו יוצא מן הכלל משום בחינה, יש לכל אורכו דבר מה שפועל לטובתו מאוד: אנושיות רבה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הבאג של רון" - ביקורת: סרט חמוד ללא יחוד (22.10.21)
אפשר לומר שהסרט חמוד, אפילו בר הזדהות, אך "הבאג של רון" מרגיש לעיתים כאילו חסכו מהצופה רגעים של פחד או כאב, כשגם הסצנות ה"קשות" בסרט מגיעות לפתרון מהיר וכולם יוצאים שמחים ועליזים. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"לוקה" - ביקורת #2: כשהסרט פשוט, העושר והקסם של האנימציה מתבלטים (19.06.21)
בסרט "לוקה", עבודת הדיבוב לאנגלית טובה, במיוחד של רודולף אבל ללא ספק גונבת את ההצגה האנימציה. דווקא בתוך סרט יחסית פשוט, שאין בו הרבה אלמנטים גדולים מהחיים, העושר והקסם של האנימציה יכולים לבלוט יותר. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"לוקה" - ביקורת #1: אנימציה משגעת שפונה לקהל צעיר יותר מהרגיל בשביל פיקסר (17.06.21)
העולם של "לוקה", מעניין ועם קריצות של מקוריות. ואז הסרט עובר לכפר הציורי-טיפוסי באיטליה של פעם ומכאן ההתרחשות הרבה פחות מיוחדת ומתקדמת בעניין רוב הזמן, כשעדיף לא לשאול כל מיני שאלות כמו "למה זה ככה". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"לוקה" - טריילר מלא: סיפור התבגרות של שתי מפלצות ים בדמות אדם (01.05.21)
צפו בטריילר המלא לסרט האנימציה "לוקה" מבית דיסני-פיקסאר, אשר מרחיב את המבט שהעניק הטיזר על ההרפתקה האיטלקית בכיכובן של שתי מפלצות ים הלובשות צורה של בני אדם.
"לוקה" - טיזר טריילר: שתי מפלצות ים רק רוצות להנות על היבשה (27.02.21)
אולפני דיסני-פיקסאר מציגים טיזר טריילר ראשון לסרט האנימציה שלהם "לוקה", שהוא סוג של "בת הים הקטנה" בגרסת הפרחחים האיטלקים.
"שהאזאם" - ביקורת (04.04.19)
הדרך שעושה גיבור הסרט "שהאזאם!" בין גילוי הכוחות שלו, הגילוי העצמי, ההסתנוורות מהכוח שניתן לו ועד ההבנה שכוח אינו הכל - תדבר לילדים בגובה העיניים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם