חדשות אודות
פיבי וואלר-ברידג'

Phoebe Waller-Bridge

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" - ביקורת #1: חסר חוש הומור (29.06.23)
"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" הוא הסרט החמישי שבו הריסון פורד מגלם את אינדיאנה ג'ונס, אחת הדמויות המוכרות בתולדות הקולנוע. הסרט מזכיר אבל לא דומה לשלושת הסרטים הראשונים, והוא חסר חוש הומור ולא מספיק מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"לא זמן למות" - ביקורת #2: מרשים על אף חולשותיו (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סיומו של הסיפור שסופר במשך 5 סרטים עם דניאל קרייג וככזה, נעשים דברים יפים שאי אפשר שלא להעריך. אבל הוא גם סרט אקשן בו הנבל מאיים על העולם ובונד מנסה לעצור אותו, וככזה הסרט כושל. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לא זמן למות" - ביקורת #1: קטעי הפעולה מוצלחים בסרט ארוך מדי (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סרט ג'יימס בונד ה-25, החמישי והאחרון של דניאל קרייג, והארוך ביותר בסדרת הסרטים הוותיקה בקולנוע. קטעי הפעולה מוצלחים, המרדפים נהדרים, ובקלות אפשר היה להוריד 40 דקות וזה רק היה מועיל לסרט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אינדיאנה ג'ונס 5": יוצרת "פליבאג" פיבי וואלר-ברידג' תככב לצד האריסון פורד (10.04.21)
היוצרת זוכת האמי של "פליבאג", פיבי וואלר-ברידג', תככב בתפקיד הנשי הראשי בסרט ההמשך "אינדיאנה ג'ונס 5" לצידו של האריסון פורד החוזר. זהו הליהוק הראשון לסרט אחרי פורד, שיביים ג'יימס מנגולד מ"פורד נגד פרארי" ו"לוגאן: וולברין".
כוכבי "אטלנטה" ו"פליבאג", דונלד גלובר ופיבי וואלר-ברידג', יככבו בחידוש ל"מר וגברת סמית'" (14.02.21)
השחקנים דונלד גלובר מ"אטלנטה" ופיבי וואלר-ברידג' מ"פליבאג" יככבו בסדרת טלויזיה מבית אמזון שתחדש את הסרט "מר וגברת סמית'" שכתב סיימון קינברג, ביים דאג לימן, וכיכבו בו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק (04.09.20)
צפו בטריילר השני של "לא זמן למות" עם דניאל קרייג, בו ג'יימס בונד כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת ובונד מתחקה אחר נבל מסתורי בגילומו של רמי מאלק.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם: האם קארי ג'וג'י פוקונאגה יתן סיום מפוצץ לדניאל קרייג? (05.12.19)
את מושכות הבימוי של הרפתקת ג'יימס בונד ה-25, "לא זמן למות" נטל קארי ג'וג'י פוקונאגה מידיו של דני בויל הפורש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים. האם הוא יתן את הסיום המפוצץ של דניאל קרייג בתור הדמות?
"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" – ביקורת #2 (25.05.18)
החלק השני של הסרט "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", על שלל קשקושיו, הופך את הסרט לקצבי, משעשע, מהנה ובעיקר כזה שלא לוקח את עצמו ברצינות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה