חדשות אודות
ג'ורג' ריצ'מונד

George Richmond

חדשות
"ארגייל" - ביקורת: סם רוקוול לא מספיק כדי להציל את הביזיון הזה (01.02.24)
כוכבת "ארגייל" ברייס דאלאס האוורד חסרה את הקסם השופע של כוכבות כמו אמה סטון, אנה קנדריק, סנדרה בולוק ורייצ'ל מקאדמס, בתפקיד שדורש מישהי מקסימה, וכל הסרט הוא מגוחך, איום ונורא. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סוחרי הכאב" - ביקורת: חיקוי של "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" (31.10.23)
"סוחרי הכאב" עם אמילי בלאנט וכריס אוונס מצליח לשמור על עניין וקצב טוב אבל אין בו שום דבר מיוחד, ברור מאוד מה יקרה ואיך. הוא בעיקר מנסה להידמות לסרטים כמו "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" בין היתר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" - ביקורת: מבדר מאוד (14.04.22)
הליהוק של מדס מיקלסן להחליף את ג'וני דפ בסרט "חיות הפלא 3: הסודות של דמבלדור" הוא מבריק. המניירות של דפ מקשות להתייחס אליו ברצינות בתפקיד, בעוד מיקלסן מביא איתו מבט ממזרי ושקט פנימי מאיים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לשחרר את גאי" - ביקורת #2: ריאן ריינולדס הוא ליהוק מושלם לסרט הזה (07.09.21)
לא כל החלקים בסרט "לשחרר את גיא" עשויים במידתיות, אבל הליהוק המושלם לתפקיד הראשי של ריאן ריינולדס, חסך לבמאי שון לוי חצי מהעבודה של גיבוש הסרט למשהו קוהרנטי. הסרט שומר על קצב ועניין לכל אורכו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"לשחרר את גאי" - ביקורת #1: בידור, קלילות והנאה (13.08.21)
"לשחרר את גאי" הוא סרט מבדר, משעשע פה ושם, שנועד בראש ובראשונה למעריצי ריאן ריינולדס. הסרט וההומור שבו -כולל השירים בפסקול- הם בני דמותו של ריאן ריינולדס והפרסונה הקולנועית שלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רוקטמן" - ביקורת #2 (31.05.19)
נראה כאילו הסרט "רוקטמן" מתחלק לשני חלקים שנעשו על ידי יוצרים שונים לגמרי, האחד הוא מיוזיקל יוצא מן הכלל והשני גרוע לחלוטין. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רוקטמן" - ביקורת #1 (30.05.19)
"רוקטמן" הוא סרט מוזיקלי על אלטון ג'ון מאת הבמאי שהשלים את "רפסודיה בוהמית" (2018), והוא מתחיל בסדר אך נעשה גרוע ובעיקר משעמם ככל שהוא מתקדם. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2