"מיסטר גלאס" – ביקורת
"מיסטר גלאס" הוא סרט מסקרן. על אף שאינו סרט טוב באמת, יש בו מספיק דברים מעניינים למי שאהבו את שני הסרטים שהוא מאחד, כדי שאמליץ להם לצפות בו. "מיסטר גלאס" מאחד שני סרטים שעומדים בפני עצמם – "בלתי שביר" המבריק שיצא בשנת 2000 ו"ספליט" שהוצג בשנת 2016 – אשר את שניהם כתב וביים מ. נייט שמאלן. למעשה, עד לסיום הסרט "ספליט", אין קשר בינו לבין "בלתי שביר", אך הסצינות האחרונות בו עושות את הקישור בין הסרטים. קישור זה היווה רמז ברור לכך שבעתיד יצא סרט שיאחד בין הדמויות השונות.
שמאלן הוא יוצר מתסכל מאוד. הוא יצר שני סרטים מופתיים – "החוש השישי" ו"בלתי שביר", ומאז הוא עובד קשה על הרס המוניטין שבנה, כשנדמה שכל סרט חדש שלו גרוע יותר מקודמו. כזה גם "ספליט", הסרט שקדם לסרט הנוכחי. הרעיון שלו יפה מאוד, אליו אתייחס בהמשך, אבל בפועל הוא סרט היסטרי ומתיש. לא נקודת פתיחה טובה במיוחד לסרט החדש. לעומת זאת, קשה היה שלא לפתח ציפיות מסרט ההמשך ל"בלתי שביר".










