חדשות אודות
שרליז ת'רון

Charlize Theron

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מהיר ועצבני 9" - טריילר 2 מתורגם: ג'ון סנה הוא האח מדמו של וין דיזל שמעולם לא הכרנו (15.04.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הפעולה ומירוצי הרחוב "מהיר ועצבני 9" שמחזיר את וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, נטלי עמנואל, לודקריס, ג'ורדנה ברוסטר ואפילו סאנג קנג שהדמות שלו היתה אמורה להיות מתה, הפעם כנגד אח אמיתי למשפחת טורטו - ג'ון סנה.
סדרת סרטי "מהיר ועצבני" תסתיים עם הסרט ה-11, ג'סטין לין ישוב לביים (22.10.20)
סדרת סרטי "מהיר ועצבני" מתכננת עוד שני סרטים בכיכובם של וין דיזל וחבורתו ואז תסתיים סופית. את הסרטים "מהיר ועצבני 10" ו"מהיר ועצבני 11" ישוב לביים ג'סטין לין. סיום הסדרה לא צפוי לסתום את הגולל על הספין-אופים שלה, דוגמת "הובס ושו".
ספין-אוף ל"מקס הזועם" לדמות פיוריוסה: אניה טיילור-ג'וי תככב, גם כריס המסוורת' (14.10.20)
הדמות הנשית פיוריוסה שגילמה שרליז ת'רון ולגמרי גנבה את ההצגה ב"מקס הזועם: כביש הזעם", תקבל סרט ספין-אוף משלה שיציג את מקורותיה. אניה טיילור-ג'וי ("מיסטר גלאס") תגלם את הדמות, ואליה יצטרפו גם כריס המסוורת' ויאיא עבדול-מאטין השני.
"משפחת אדמס 2" - טיזר טריילר שמבטיח סרט מפחיד ומסתורי (10.10.20)
סרט האנימציה "משפחת אדמס 2" שרוכב על ההצלחה המפתיעה אשתקד של קודמו (100 מיליון דולר בקופות צפון אמריקה ועוד 100 מחוצה לה), מתקדם מהר ומציג טיזר טריילר רשמי וראשוני. שרליז ת'רון, קלואי גרייס מורץ, אוסקר אייזק, ובט מידלר חוזרים לדבב.
"משמר האלמוות" עם שרליז ת'רון צפוי להתברג לעשיריה המובילה של נטפליקס (18.07.20)
"משמר האלמוות" - טריילר מתורגם: שרליז ת'רון מגנה על העולם ולא יכולה למות (23.05.20)
צפו בטריילר לסרט הפעולה-פנטסיה "משמר האלמוות" בכיכובה של שרליז ת'רון ומבית נטפליקס, אשר מסביר את הטוויסט בעלילה השגרתית של קבוצת אנשים המגינה על העולם: הפעם הם לא יכולים למות. האם הסרט ינחל הצלחה דומה ל"טיילר רייק: חילוץ"?
"משמר האלמוות" - תמונות: שרליז ת'רון בת-אלמוות במלחמה על המוסר (10.05.20)
"השומרת הותיקה" עם שרליז ת'רון מספר על קבוצה סודית של חיילים-לוחמים בני-אלמוות, אשר הגנה על המוסר בעולם כבר מאות שנים. אבל העניינים מסתבכים כאשר הקבוצה נחשפת לציבור וגורמים אינטרסנטים מנסים לשכפל את יכולותיהם המיוחדות.
"מהיר ועצבני 9" - טריילר מתורגם: מכוניות עפות על אנשים בלי הרף (01.02.20)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הפעולה "מהיר ועצבני 9", העמוס ברגעים של "וואו" כמיטב המסורת של סדרת הסרטים המצליחה. בין היתר שימו לב למשקוף מבטון, ולמספר המכוניות המעופפות על אנשים.
"פצצה" - ביקורת: שלוש השחקניות הראשיות אמינות וסוחפות בסרט קר (20.12.19)
לצד שחקניות מצוינות, על פניו עומד מאחורי "פצצה" צוות מנצח להציג את הסיפור הזה על הטרדות וניצול מיני. אך בפועל, הקרירות ששירתה היטב את סרטיהם הקודמים, פוגמת בהבנה הרגשית והנפשית של תקיפה וניצול מיני. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פצצה" - טריילר 2: קשה לזהות את שרליז ת'רון (16.10.19)
קשה לזהות את שרליז ת'רון בסרט הדרמה "פצצה" (Bombshell) גם על פי הקדימון טריילר החדש שאולפני ליונסגייט שחררו. זה לא המקרה של "מונסטר", אבל מספיק כדי להצדיק רחש-בחש סביב מועמדות לפרס האוסקר.
"משפחת אדאמס" - ביקורת #2 (11.10.19)
גרסת סרט האנימציה החדשה של "משפחת אדאמס" מוותרת על כל יחוד אמיתי שהיה למשפחה בעבר, וכנראה זה משום שהסרט פונה רק לילדים קטנים והדמויות לא מתאימות להם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"משפחת אדמס" - ביקורת #1 (10.10.19)
פה ושם יש בסרט "משפחת אדמס" של 2019 מספר שורות מצחיקות שלא מעוררות את התגובה המיטבית בשל בימוי לקוי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"פצצה" - טריילר: שרליז ת'רון, ניקול קידמן ומרגו רובי יוצאות נגד ראש פוקס ניוז (22.08.19)
הסרט עם השם הקשה לתרגום "פצצה" (Bombshell), מבוסס על מקרה אמיתי בתאגיד הענק 'פוקס ניוז', שבו קבוצת נשים החליטו להתמודד מול תרבות האפליה של מנהל רשת הטלויזיה המרכזית.
"משפחת אדמס" - טריילר מלא מתורגם - לאתגר את המונח 'שכנות טובה' (09.08.19)
"משפחת אדמס" חוזרת למסך הגדול למעלה מ-80 שנה אחרי שהופיעה לראשונה, בניסיון לאתגר את המונח 'שכנות טובה'.
"מה הסיכוי" - ביקורת #2 (06.05.19)
סת' רוגן ושרליז ת'רון מגלמים בסרט "מה הסיכוי?" דמויות שונות בתכלית, אך החיבור ביניהן זורם באופן טבעי. הסרט מצחיק מאד, ברמה של צחוק בקול, מה שלא קורה הרבה למבקר גל סדלינסקי. ביקורת סרט.
"מה הסיכוי?" - ביקורת #1 (03.05.19)
בקומדיה הרומנטית "מה הסיכוי?" יש שתי דמויות ראשיות טובות ועגולות שאותן מגלמים בצורה נהדרת שרליז ת'רון וסת' רוגן. ת'רון טובה במיוחד ויש לא-מעט משפטים מצחיקים מאוד בסרט בעל קצב טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 31- "קללת אבן העקרב הירוקה" (2001) (17.11.18)
הרעיון של הסרט "קללת אבן העקרב הירוקה" מעולה: חוקר עובד על שוד שהוא לא זוכר שהוא ביצע. שם הסרט במקור מזכיר שמות של סיפורים בלשיים משנות ה-30 וה-40. סקירה מלאה של הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 28- "סלבריטי" (1998) (06.11.18)
בסרטו החמישי בשחור-לבן של וודי אלן, "סלבריטי", מככבים קנת' בראנה, ג'ודי דיויס, ליאונרדו די'קפריו, ג'ו מנטייה ואחרים. יונתן דורון סוקר את הסרט הארוך ביותר עד כה של וודי אלן.
"שלגיה והצייד" - ביקורת (26.07.12)
תחת ידיו של רופרט סאנדרס, עד כה במאי פרסומות מצליח, מנסה "שלגיה והצייד" להצליח לחצות את היער הקסום ממחוז הילדות לכדי יצירה מעודכנת אך אוסף בעיות דנות אותו לבינוניות ומטה. אופיר איל מבקרת.
"פרומתיאוס" - ביקורת #2 (14.06.12)
"פרומתיאוס" של רידלי סקוט עשוי מצוין, מעניין ומועשר במוסיקה מוצלחת, אך אין בו רגעים בלתי נשכחים או קטעים מרשימים במיוחד. יונתן דורון מבקר.
"פרומתיאוס" - ביקורת #1 (14.06.12)
"פרומתיאוס" מרשים בויזואליות שלו, בקצב ההתרחשויות, ברמת המתח הגבוהה שנשמרת לאורך כולו ובאפקטים המרשימים; אך עמוס בעלילות-משנה ודי צפוי. תום דולינגר מבקרים.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.
"תקועה" / Young Adult - ביקורת (17.04.12)
"תקועה" (Young Adult) שדילג על בתי הקולנוע בארץ, לוקה בחוסר ענין וממעיט מדי בקומדיה עד שניתן אפילו שהשחקנית המעצבנת קתרין היגל היתה עדיפה על זוכת האוסקר שרליז ת'רון והרצינות המוגזמת שלה. אלי שגב מבקר.
"פרומתיאוס" - טריילר מלא (22.12.11)
סרט המדע הבדיוני "פרומתאוס" (ש.ל.ר, Prometheus) של רידלי סקוט, אשר במקור היה אמור להיות סרט מקדים לסדרת "הנוסע השמיני", התחדש בטריילר מלא ראשון.
קדימון לסרט "שלגיה והצייד" עם קריסטן סטוארט ושרליז ת'רון (11.11.11)
קדימון רשמי לסרט "שלגיה והצייד", המעבד בחופשיות את אגדת הילדים על 'שלגיה ושבעת הגמדים' ושעבר הרבה תהפוכות בתפקיד הגברי הראשי.
כריס המסוורת' יככב ב"שלגיה והצייד" (15.05.11)
כוכב "ת'ור", כריס המסוורת', יעמוד לצידה של קריסטן סטוארט בראש העיבוד הקולנועי לאגדה המפורסמת, "שלגיה והצייד". מחליף את ויגו מורטנסן ואחרים שהיו מועמדים.
שרליז ת'רון מצטרפת ל"פרומתאוס" של רידלי סקוט (12.02.11)
זוכת פרס האוסקר מצטרפת לנומי ראפיס מ"נערה עם קעקוע דרקון" השבדי, ומייקל פסבנדר מ"ממזרים חסרי כבוד".
אד ווסטוויק מ"אחת שיודעת" ל"ג'יי. אדגר" של איסטווד (15.01.11)
אד ווסטוויק, מצטרף לליאונרדו די'קפריו בדרמה הביוגרפית "ג'יי. אדגר" של קלינט איסטווד. שרליז ת'רון ככל הנראה בחוץ.
איחוד לאנשי "ג'ונו": רייטמן יביים וקודי תכתוב; שרליז ת'רון תככב (03.08.10)
ג'ייסון רייטמן, יאחד שוב כוחות עם תסריטאית "ג'ונו" שביים, דיאבלו קודי, בקומדיה שחורה שבה תככב שרליז ת'רון.
גווינת' פאלטרו מצטרפת לקידמן ב"נערה הדנית" (07.11.09)
השחקנית גווינת' פאלטרו תככב לצידה של ניקול קידמן בסרט העצמאי "הנערה הדנית" המבוסס על סיפורם האמיתי של אינר וגרטה וגנר. אינר נחשב לגבר הראשון שעבר ניתוח לשינוי מין והפך לאישה.
ג'וני דפ יחבור ל"תיירת" אנג'לינה ג'ולי? (07.11.09)
ג'וני דפ מיועד להחליף את סאם וורת'ינגטון שהיה מיועד להחליף את טום קרוז, לצידה של אנג'לינה ג'ולי בסרט "התיירת", המבוסס על המותחן הצרפתי "אנתוני זימר".
אנג'לינה ג'ולי תהיה "התיירת" במקום שרליז ת'רון? (13.10.09)
שרליז ת'רון פרשה מהמותחן "התיירת", ומקורות מוסרים כי אנג'לינה ג'ולי מנהלת מגעים להחליפה. גם הבמאי המיועד פרש.
וורת'ינגטון יחליף את קרוז לצידה של ת'רון? (04.08.09)
השחקן סאם וורת'ינגטון ("שליחות קטלנית 4 - ההתעוררות") מנהל מגעים להחליף את טום קרוז הפורש, בסרט "התייר".
שרליז ת'רון תילחם על זכויות האישה ב"חצי האי ערב" (29.07.09)
שרליז ת'רון רכשה את הזיכיון להפקת הסרט "פלורנס מחצי האי ערב" על פי ספרו של כריסטופר באקלי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2