חדשות אודות
ריס ווית'רספון

Reese Witherspoon

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"לשיר 2" - טריילר: סולן להקת יו-טו בונו מדבב אריה כוכב רוק מתבודד (26.06.21)
צפו בטריילר לסרט האנימציה המוסיקלי "לשיר 2" שממשיך את הלהיט של 2016, ומציג הֶלחם מוסיקה מפתיע - בין שון מנדז ואלישה קיז לסיסטם אוף א דאון. לצוות המדבבים באנגלית שכולל את מתיו מקונוהיי, ריס ווית'רספון וסקרלט ג'והנסון מצטרף כוכב הרוק בונו.
פרק האיחוד של "חברים" עם טיזר ראשון ושמות האורחים המפורסמים, בינהם ליידי גאגא וקיט הארינגטון (14.05.21)
פרק האיחוד הלא-מתוסרט של "חברים" בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה'בלנק, מת'יו פרי ודיויד שווימר, התחדש בטיזר טריילר ראשון וקצרצר, אבל גם בתאריך רשמי לשידור וברשימת שמות האורחים המפורסמים שיופיעו בו.
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020: שירה האס מועמדת (28.07.20)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020 ובינהם עשתה היסטוריה השחקנית הישראלית שירה האס עם מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה, על "המורדת". במנין המועמדויות בכלל הקטגוריות, מובילות המיני-סדרה "השומרים"; ונטפליקס מובילה על HBO. זנדיה עם "אופוריה" ו"המנדלוריאן" של דיסני פלוס הפתיעו.
אפל חשפה את שירות הסטרימינג Apple TV+ שיפעל גם בישראל (10.09.19)
בעלי מכשירי אפל יוכלו בקרוב להנות משירות הסטרימינג-VOD של החברה, 'אפל טי וי פלוס' (Apple TV+) במחיר של 5 דולרים למנוי משפחתי של עד 6 משתמשים בו זמנית.
"תוכנית הבוקר" - טריילר: אפל חושפת את הסדרה עם ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון (20.08.19)
אפל חשפה לראשונה את סדרת הטלויזיה "תוכנית הבוקר" (The Morning Show), שתגיע לשירות הסטרימינג-VOD שלה "אפל טי-וי פלוס" ותנסה לעשות את מה ש"בית הקלפים" עשתה לנטפליקס.
מאחורי השם: שחקנים ובמאים ופירוש שמות חברות ההפקה שלהם (11.11.18)
שחקנים עם חברת הפקות אינו דבר חדש בהוליווד. פעם זה נועד לאפשר ליוצרים ולשחקנים שליטה, והיום זה בעיקר כדי לאפשר לשחקנים למצוא לעצמם תפקידים טובים ולפתח פרויקטים חסרי סיכוי אחר. סקירה של השמות המעניינים שבהם מאת יונתן דורון.
"אמיצה" - ביקורת #1 (12.07.12)
ניכר בסרט "אמיצה" קו רך ועדין יותר מבסרטים אחרים של פיקסר כך שהתוצאה בהחלט מתאימה לגילאים צעירים. הצפיה גם מומלצת למבוגרים שאוהבים אנימציה ובליבם עוד שמורה פינה לסיפורים המלאים תום וסוף טוב. אופיר איל מבקרת.
גווינת' פאלטרו, ריס ווית'רספון וקמרון דיאז יוצרות "להיטים" לריאן מרפי (06.03.12)
יוצר "GLEE", ריאן מרפי, ליהק לקומדיה המוסיקלית שלו "להיטים חד פעמיים" אסופה מרשימה של כוכבים: גווינת' פאלטרו, ריס ווית'רספון, קמרון דיאז ואנדי סמברג.
"זאת מלחמה" - ביקורת (23.02.12)
אוהבים לסווג את קהל היעד המרכזי של קומדיות רומנטיות לנשים ואת חובבי הפעולה העיקרים לגברים, וב"זאת מלחמה" החליטו לנסות לפנות לכולם. קראו איך זה יצא בביקורת מאת יונתן דורון.
מקבץ המלצות סינמטקים 01.09-06.09.11 (01.09.11)
השבוע בהמלצות הסינמטקים של אידיבי: הקרנת טרום בכורה לסרט המועמד לפרסי אופיר "השוטר" של נדב לפיד; הקרנה על המסך הגדול של הסרט הגנוז "מים לפילים" ועוד.
קדימונים: "בליץ", "סופר 8", "דרדסים", "הסנדק האחרון" ועוד (15.03.11)
החלטנו לאגד יחד את כל הקדימונים שיצאו באחרונה, כשבראשם עומד קדימון חדש למבוגרים בלבד לסרטו הבא של ג'ייסון סטתהם שיצא ממש זה עתה.
ביקורת: איך אתם יודעים (07.03.11)
על אף שניקולסון מופיע גם בו, "איך אתם יודעים" נכשל, אבל הוא לא סרט רע כמו שני הכישלונות הקודמים של ברוקס. לולא נוכחותו של ניקולסון, סביר להניח שהסרט לא היה מוקרן בארץ בבתי הקולנוע.
שוברי קופות 20.12.10: "טרון המורשת" כובש את הפסגה בלי סערה (20.12.10)
סרט הפנטסיה הטכנולוגי "טרון המורשת", פתח בארה"ב עם 43.6 מיליון דולרים על פי הערכות.
טום הארדי מתאחד עם כריס נולן: הצטרף ל"באטמן 3" (16.10.10)
טום הארדי שהופיע בסרט "התחלה" של כריסטופר נולן, חוזר לשתף איתו פעולה גם בסרטו הבא: "באטמן 3".
קדימונים חדשים לסרטים של ראסל קרואו, ג'ייק ג'ילנהול, ריס ווית'רספון ועוד (14.08.10)
קדימונים חדשים למותחן "שלושת הימים הבאים" ולקומדיות "אהבה וסמים אחרים", "איך את יודעת" ו"אומה של חולמים בהקיץ".
קתרין היגל תצוד ראשים "למען הכסף" (10.02.10)
השחקנית קתרין היגל תככב במותחן הקומי "אחד למען הכסף" במקומה של ריס ווית'רספון. הסרט מבוסס על הראשון בסדרת הרומנים מאת ג'נט איבנוביץ'.
מק-ג'י "מכריז מלחמה" (06.02.10)
במאי "שליחות קטלנית 4", מק-ג'י, מנהל מגעים לבימוי קומדית הפעולה "זו הכרזת מלחמה" בה מיועדים לככב בראדלי קופר וריס ווית'רספון.
ביקורת: מפלצות נגד חייזרים (26.03.09)
אין ב"מפלצות נגד חייזרים" חידוש משמעותי, או הומור מיוחד במינו, אך מה שכן יש הוא 'תלת-מימד אמיתי', וזה רבותי - פשוט משנה את ה-כ-ל.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה