חדשות אודות
ג'ניפר לופז

Jennifer Lopez

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

קופות ולנטיינס דיי וסופרבול: בכורות מאכזבות ל"מוות על הנילוס", "חתונה בהפתעה" ו"סוכן הצללים" (14.02.22)
סוף השבוע איכזב בקופות בצפון אמריקה, כשאפילו שמות בולטים וחג האהבה 'ולנטיינס דיי' לא הצליחו להתמודד מול הסופרבול, וזה כולל את: "מוות על הנילוס" עם הפרצופים המוכרים, "חתונה בהפתעה" עם ג'ניפר לופז, ו"סוכן הצללים" עם ליאם ניסן.
"נוכלות בלי חשבון" - ביקורת (13.09.19)
לג'ניפר לופז בת ה-50 יש פחות שומן מאשר ל"נוכלות בלי חשבון" שבמקום להיות 90 דקות מהודקות מגיע למשקל של 105 דקות עם המון קטעים ארוכים בלי סיבה שמתחבא בהן סיפור טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עידן הקרח 4" - ביקורת #2 (30.06.12)
"עידן הקרח 4: יבשת בתנועה" סובל מחוסר הקפדה על היגיון בעלילה וכתוצאה מדובר בסרט חביב, עם בדיחות טובות פה ושם, שנראה שמטרתו הייתה בעיקר לחלוב עוד קצת הכנסות. אופיר איל מבקרת.
"עידן הקרח 4" - ביקורת #1 (28.06.12)
"עידן הקרח 4" הוא מוצר טוב ומהנה, חטיף אנימציה בתלת מימד שאינו משביע, לא נשאר ממנו טעם אחרי זה, אך הוא עובר מהר והוא מבדר תוך כדי. יונתן דורון מבקר.
שוברי קופות 21.05.12: "הנוקמים" מתקדם בטבלה ההיסטורית; "באטלשיפ" ו"הדיקטטור" לא מכשולים (21.05.12)
אסופת גיבורי העל "הנוקמים" הרוויחה בסוף השבוע השלישי שלה בבתי הקולנוע בארה"ב, סכום המשתווה כמעט לרווחי שלוש הבכורות שניסו להדיח אותה מצמרת טבלת שוברי הקופות.
"למה לצפות כשאתם מצפים" - ביקורת (18.05.12)
"למה לצפות כשאתם מצפים" הוא סרט בינוני לחלוטין, עם הומור מקרי פה ושם, אבל עם קלף מנצח שאיתו כנראה אי אפשר להתרסק בקופות: תינוקות. נטלי דולינגר מבקרת.
קצרים: נועם מורו יביים את ההמשך של "300"; גיום קולט סרה ל"אקירה"; דיאבלו קודי פונה לבימוי ועוד (17.07.11)
אולפני האחים וורנר קיימו מעין מיני תחרות פנימית שלהם על בימוי סרט ההמשך של "300" בין נועם מורו לבין גיום קולט-סרה, ולבסוף בחרו במורו ולקולט-סרה נתנו את "אקירה". חדשות בקצרה.
שוברי קופות 26.04.10: "הדרקון" חוזר לפסגה; ג'יי-לו חוזרת למסורת (26.04.10)
"תוכנית גיבוי" פתח עם 12.25 מיליון דולרים, שהם דווקא סכום סביר לסרט של ג'יי-לו. יחד עם זאת, זה לא הספיק כדי ש"הדרקון הראשון שלי" יהיה בפסגה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר