חדשות אודות
אל פאנינג

Elle Fanning

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

סרטי הקולנוע של וודי אלן: 48- "יום גשום בניו יורק" (2019) (18.10.19)
יונתן דורון סוקר את החיבור של "יום גשום בניו יורק" עם סרטיו הקודמים של וודי אלן כמו גם עם סרטים ותכנים אחרים, בפרק ה-48 של סדרת הענק שלו הסוקרת את כל סרטיו של הקולנוען.
"יום גשום בניו יורק" - ביקורת: שטחיות בלתי נסבלת (17.10.19)
ל"יום גשום בניו יורק" של וודי אלן אין יומרות להיות סרט "רציני" או עמוק, אך השטחיות בלתי נסבלת. לא ברור איזה סיפור הקולנוען רצה לספר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מליפיסנט: אדונית הרשע" - ביקורת: האיכות והמורכבות שבסרט הראשון נשמרות (17.10.19)
התסריטאים של "מליפיסנט 2: אדונית הרשע" מצאו דרך לקדם את העלילה באופן לא מאולץ, דבר שאיננו מובן מאליו; והאיכות והמורכבות שבסרט הראשון נשמרות, כך שההמשך מומלץ לצפייה למי שאהב אותו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
וודי אלן פרסם טריילר לסרטו "יום גשום בניו יורק", חרף הבעיות עם אמזון (19.05.19)
הקולנוען וודי אלן פרסם את הטריילר לסרטו המעוכב "יום גשום בניו יורק" (A Rainy Day in New York), אשר עומד במרכז מאבק משפטי מול חברת אמזון. 
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
בתה של אנג'לינה ג'ולי תופיע איתה בסרט "מלפיסנט" (24.08.12)
בתם ויויאן בת ה-4 של השחקנים המועמדים לאוסקר אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, תופיע בסרט ההרפתקאות "מלפיסנט" המבוסס על אגדת היפיפיה הנרדמת, אך מנקודת מבטה של המכשפה הרעה.
"מלפיסנט" - תמונה ראשונה של אנג'לינה ג'ולי כמכשפה (20.06.12)
ממרחקי שנת 2014, סרט הפנטסיה "מלפיסנט" בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי, התחדש בתמונה ראשונה שמציגה את הכוכבת הזוהרת בתור המכשפה על שמה קרוי הסרט.
"מקום לחלום עליו" - ביקורת (01.03.12)
בסרט, שיש בו נתונים פותחים טובים ומבטיחים, יש כל כך הרבה דברים גרועים שזה ממש מפתיע שמדובר בסרט אולפנים של יוצר בעל ותק. יונתן דורון מבקר.
סופר 8 - ביקורת (28.07.11)
הסרט "סופר 8" של ג'יי.ג'יי אברמס ובהפקתו של סטיבן שפילברג כתוב, מצולם וערוך כמו סדרת טלוויזיה, רק עם תקציב גבוה יותר. יונתן דורון מבקר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר