חדשות אודות
הלנה בונהם קרטר

Helena Bonham Carter

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אנולה הולמס" - טריילר מלא ומתורגם: מילי בובי בראון היא בלשית שנונה במיוחד (28.08.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט המיסתורין הקומי "אנולה הולמס" עם מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים", בתור האחות השנונה והחריגה-בחברה של הבלש המפורסם שרלוק הולמס (כאן בגילומו של הנרי קאוויל) ושל מייקרופט (סאם קלפלין).
"אנולה הולמס" - טיזר טריילר: מילי בובי בראון היא אחותו השנונה של שרלוק הולמס (19.08.20)
סרט המיסתורין הקומי "אנולה הולמס" המבוסס על ספר מאת ננסי ספרינגר ובבימויו של זוכה האמי הארי בראדביר ("פליבאג"), מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים" צעירה בהרבה משני אחיה, שרלוק (הנרי קאוויל) ומייקרופט (סאם קלפלין), אבל לא פחות שנונה וחכמה - וגם לה יש תעלומה לפתור.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 25- "אפרודיטה הגדולה" (1995) (27.10.18)
"אפרודיטה הגדולה" היא קומדיה של וודי אלן עם מוטיבים של המיתולוגיה היוונית, כולל מקהלה מדהימה בתאטרון עתיק שמלווה את הסרט. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
"אושן 8" - ביקורת #2 (22.06.18)
מה שהופך את "אושן 8" לנפלא כל כך, הוא הזרימה עם חוסר ההסתברות שבעלילתו ברצינות הומוריסטית גמורה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אושן 8" - ביקורת #1 (21.06.18)
"אושן 8" הוא סרט מהנה ומבדר עם רגעים מצחיקים, שמספק את הסחורה: מקבלים בדיוק את מה שמצפים, עם שחקניות טובות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"צללים אפלים" - ביקורת (17.05.12)
"צללים אפלים" הוא מימוש פנטזיה אישית של במאי הסרט, טים ברטון, שכל מטרתה סיפוקו של ברטון ותו לא. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני - ביקורת (13.07.11)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" הוא הפרק האחרון והטוב ביותר מבין שמונת סרטי הקוסם הצעיר, וסוף סוף גם סרט ראוי ומהנה באמת. אלי שגב מבקר.
קדימון ראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (28.04.11)
הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" התחדש בקדימון רשמי ראשון, זאת בניגוד ל'קודם' שנפוץ ברשת והיה מעשה ידי מעריצים על בסיס פרומואים שהיו משותפים לשני החלקים, וקטעים מהחלק הראשון.
מישל פייפר והלנה בונהם קרטר פוסעות בין "צללים אפלים" (16.02.11)
בסרט המבוסס על אופרת סבון גותית-ערפדית שרצה בשנות ה-1960, מככב ג'וני דפ ולצידו אווה גרין וג'קי ארלי היילי.
ביקורת: נאום המלך (26.01.11)
ב"נאום המלך" חדרים יפים כמצופה, תלבושות מתאימות, שחקנים בריטיים מצוינים ובימוי נכון, אך סיפור העלילה - דל למדי עד מדי.
הוכרזו המועמדים לפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" מוביל עם 12 מועמדויות (25.01.11)
הסרט "נאום המלך" מוביל את המועמדויות לפרסי האקדמיה - פרס האוסקר - לשנת 2011. עוד בלטו במספר המועמדויות: "הרשת החברתית", "התחלה" ו"פייטר".
הוכרז הזוכה בפסטיבל טורונטו 2010: "נאום המלך" (20.09.10)
הדרמה התקופתית "נאום המלך" בכיכובם של קולין פירת', הלנה בונהם קרטר וגאי פירס, קטפה את פרס הסרט הטוב ביותר של פסטיבל טורונטו.
ביקורת DVD: אליס בארץ הפלאות (01.08.10)
"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון מגיע במהדורת DVD המחזירה את כולנו לקסם הצבעוני, מלא הדימיון של לואיס קרול מנקודת מבט שונה.
ביקורת #2: אליס בארץ הפלאות (22.03.10)
לא מפתיע ש"אליס בארץ הפלאות" מעוצב להפליא ומשגע ויזואלית, אך אחרי התרגשות ראשונית בתחילת הסרט, התגובה הכללית של יונתן דורון בסופו היתה די פושרת.
ביקורת: אליס בארץ הפלאות (18.03.10)
ברטון סוחף אותנו לחוויה הכי מהנה וכייפית שתוכלו למצוא בבתי הקולנוע והוא ניחן בכל הנתונים שיעזרו לו לגבור על "אווטאר" של ג'יימס קמרון.
תמונה ראשונה של ג'וני דפ בתור הכובען המטורף (07.01.10)
סרטו המדובר והתלת-מימדי של טים ברטון, "עליסה בארץ הפלאות", התחדש בתמונה של ג'וני דפ בתור הכובען המטורף. עוד מככבים בסרט הלנה בונהם קרטר, אלן ריקמן, מייקל שין ואן האת'וואי.
ביקורת: הארי פוטר והנסיך חצוי הדם (15.07.09)
בשורה רעה לכל אלו שקיוו למשהו מרענן וטוב הקיץ הזה: זה לא הולך לקרות - או לפחות לא מהכיוון של "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר