חדשות אודות
דייוויד סטרת'יירן

David Strathairn

חדשות
"שירת סרטני הנהר" - ביקורת: מרב מכר לסרט העצמה נשית קיטשי (25.08.22)
"שירת סרטני הנהר" לא משעמם אך מלא בפרטים מיותרים, שאולי היו מיוחדים בספר, אבל פשוט לא עוברים על המסך. החלקים שהכי מפריעים הם הקיטשיות של כל הקטעים הרומנטיים והמלודרמה המכבידה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"סמטת הסיוטים" - ביקורת: שפע דברים נהדרים (01.02.22)
"סמטת הסיוטים" נהדר מכל בחינה טכנית: צילום, שחזור תקופתי, עיצוב החדרים והחללים, כפי שכבר למדנו לצפות מהבמאי גיירמו דל טורו. העולם שלו הוא כמו הגרסה האפלה והזדונית של טים ברטון, אבל בסוף מורגש שהוא ארוך. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סמטת הסיוט" - טריילר: גיירמו דל טורו מביא גודש כוכבים, ובראשם בראדלי קופר וקייט בלאנשט (17.09.21)
חביב האימה והפנטסיה גיירמו דל טורו חוזר אחרי זכייתו האחרונה באוסקר עם סרט מפתיע ברזומה: פילם נואר עמוס כוכבים בשם "סמטת הסיוט" ובו מככבים
ביקורות קצרות מהשבוע, 8 בינואר, 2021: "ארץ נוודים", "מונסון", "צ'רטר", "פרנקי" (08.01.21)
ביקורות קצרות מאת יונתן דורון על סרטים שראה בשבוע החולף, ובינהם "ארץ נוודים" עם פרנסיס מקדורמנד, "מונסון" עם הנרי גולדינג, נציג שוודיה לאוסקר "צ'רטר", ו"החיים על פי פרנקי" עם איזבל הופר. המשותף לארבעה הוא שהם יותר מדי לוקחים את הזמן.
"זהות גנובה" - ביקורת (13.09.12)
"זהות גנובה" הוא סרט המשך שמשתמש ב"עולם" של שלושת סרטי "זהות" בכיכובו של מאט דיימון, שגילם את הדמות ג'ייסון בורן אשר יצר הסופר רוברט לודלום. ביקורת מאת יונתן דורון.
חשופות - ביקורת (17.11.11)
אם אתם מעוניינים בסרט טוב, "חשופות", סרטה הראשון של לריסה קונדרקי בכיכובה של רייצ'ל וייז, הוא סרט בשבילכם. יונתן דורון משבח.
קצרים: נועם מורו יביים את ההמשך של "300"; גיום קולט סרה ל"אקירה"; דיאבלו קודי פונה לבימוי ועוד (17.07.11)
אולפני האחים וורנר קיימו מעין מיני תחרות פנימית שלהם על בימוי סרט ההמשך של "300" בין נועם מורו לבין גיום קולט-סרה, ולבסוף בחרו במורו ולקולט-סרה נתנו את "אקירה". חדשות בקצרה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים