חדשות אודות
סאלי הוקינס

Sally Hawkins

חדשות
"וונקה" - ביקורת: סרט ילדים מתקתק, קסום ועם הברקות יפות גם למבוגרים (08.12.23)
"וונקה" בכיכובו של טימות'י שאלמיי הוא סרט מתקתק, קסום, עם הברקות יפות, בעיקר בחצי הראשון של הסרט. בכוונה מקפידים שהסרט מתאים לילדים, וזה דבר נכון, אך הוא גם פונה למבוגרים ויש הומור אבסורדי מוצלח. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ספנסר" - ביקורת: דיוקן של נסיכה החיה בשלשלאות (11.02.22)
ב-117 דקות של הסרט "ספנסר" הצליח הבמאי פבלו לרין לצייר תמונה של הנסיכה דיאנה כחיה בשלשלאות, אם מסורה ובת אבלה שטרם סיימה לבכות את מות ילדותה. דיאנה רוצה הביתה, היא רוצה להיות חופשיה. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 43- "יסמין הכחולה" (2013) (29.12.18)
"יסמין הכחולה" של וודי אלן הרוויח כמעט 100 מיליון דולר, סכום עצום לסרט דרמה די מדכא. הוא היה מועמד ל-3 פרסי אוסקר וזיכה את קייט בלנשט באוסקר השני שלה. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 37- "חלומה של קסנדרה" (2007) (08.12.18)
אחים (ולא אחיות, לשם שינוי) עומדים במרכז "חלומה של קסנדרה" של וודי אלן, אשר אותם מגלמים יואן מקגרגור וקולין פארל. סקירה מלאה על הסרט שבו גם מופיעים היילי אטוול, סאלי הוקינס וטום וילקינסון, מאת יונתן דורון.
ביקורת: ג'יין אייר (23.06.11)
מייקל פסבנדר ומיה וסיקובסקה משחקים טוב בסרט "ג'יין אייר". כל אחד מהם מתאים לתפקיד, אך דווקא יחד זה עובד קצת פחות טוב... חסר המרכיב הנוסף הזה. לפעמים נדמה שהם משחקים בשני סרטים שונים.
"גרין לנטרן" בתקציב גבוה (16.04.09)
במאי "קזינו רויאל", מרטין קמפבל, קיבל לידיו תקציב מדווח של 150 מיליון דולרים כדי לצלם את הסרט "גרין לנטרן" באוסטרליה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים