חדשות אודות
ג'ון סי. ריילי

John C. Reilly

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"השמן והרזה" - ביקורת (17.06.19)
"השמן והרזה" אינו סרט רע ויש בו איכויות לא מבוטלות של משחק וסיפור אישי לא מוכר על דמויות מפורסמות מעולם הבידור, אבל הוא גם לא סרט טוב במיוחד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"האחים סיסטרז" - ביקורת (06.12.18)
סרטיו הטובים ביותר של הבמאי ז'אק אודיאר הם "חלודה ועצם" ו"נביא", שהיתה בהם עוצמה ותשוקה שחסרים בסרטו הראשון באנגלית "האחים סיסטרז". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2" - ביקורת (23.11.18)
ב"ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", סצינות רבות נמתחות שלא לצורך הרבה אחרי שהבנת כבר את הבדיחה או הרעיון, וביותר מדי רגעים הסרט פשוט משעמם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"הדיקטטור" - ביקורת (14.06.12)
עם "הדיקטטור", השחקן ויוצר הדמויות הוולגריות סשה ברון כהן מפצה על "ברונו" האחרון שלו, ומתקרב אל המצוינות של "בוראט" - לפחות בעיניהם של דוברי העברית. אלי שגב מבקר.
"חייבים לדבר על קווין" - ביקורת (28.12.11)
"חייבים לדבר על קווין" הוא סרט קשה, מטריד, חונק, ועוד ביטויים שלא מתחילים אפילו לתאר את התחושות שהסרט הזה יוצר אצל הצופה. מצד שני, הוא מצוין. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
אלוהי הקטל - ביקורת (09.12.11)
"אלוהי הקטל" שווה חמישה שמות: רומן פולנסקי, קייט ווינסלט, ג'ודי פוסטר, כריסטוף וולץ, וג'ון סי. ריילי. יונתן דורון מבקר.
ביקורת DVD: תשע - 9 (16.05.10)
לירן מזרחי חושבת שבמידה מסוימת נעשה ל"תשע" עוול בקטילות לא רציונאליות שהתעלמו מהבגרות של התכנים, האנימציה והסגנון המיוחד של הסרט.
ביקורת: 9 (25.11.09)
לעומת סרטי אנימציה אחרים, "9" אינו מוקרן בארץ בגרסה מדובבת משום שהוא אינו מיועד לילדים. מדובר אם כן, בדרמת מדע-בדיוני שלא רק חובבי ז'אנר המדע הבדיוני יהנו ממנה.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ג', קומדיות לצעירים (08.11.09)
חלקו השלישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בקומדיות לצעירים (קומדיות נעורים וכו') מסרטיו של בן סטילר, דרך סרטיו של וויל פארל ועד קווין סמית'.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם