חדשות אודות
דני דה'ויטו

Danny DeVito

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ג'ומנג'י 2: השלב הבא" - טריילר 2 מתורגם: שינוי בנוף המשחק ובשחקנים בעולם האמיתי (05.11.19)
טריילר שני ואחרון לסרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י 2: השלב הבא", שינסה להתעלות על ההצלחה המדהימה של קודמו עם כ-962 מיליון דולרים מסביב לעולם. דוויין ג'ונסון, קארן גילן, ג'ק בלאק וקווין הארט חוזרים מהפרק הקודם. צפו.
"ג'ומנג'י 2: השלב הבא" - טריילר מתורגם: דני דה'ויטו ודני גלובר מצטרפים (03.07.19)
סרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י 2: השלב הבא" הממשיך את ההצלחה המפתיעה מלפני שנתיים, התחדש בקדימון טריילר ראשון, בו החבורה המקורית מתאחדת מחדש בתוך המשחק, אבל בחוץ אלו לא בדיוק אותם השחקנים.
"דמבו" - ביקורת #3 (02.04.19)
בסרט "דמבו" המחדש את המקור המצויר מ-1941, השפה הקולנועית של טים ברטון אפלה כהרגלה, ולכן קשה לי לומר שהסרט מתאים בכלל לילדים, מה שמותיר את גל סדלינסקי לתהות למי הוא כן מתאים. ביקורת סרט.
"דמבו" - ביקורת #2 (28.03.19)
"דמבו" הוא כנראה הסרט עם הכי הרבה תקריבים לעיני פילים שתראו אי פעם, ומרגישים שאי שם מסתתר לו סרט שטים ברטון היה רוצה לעשות ולפרוץ מתוכו ללא הרסן של "סרט דיסני". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"דמבו" - ביקורת #1 (28.03.19)
"דמבו", גרסת הלייב אקשן לסרט המצויר הרביעי של וולט דיסני שיצא ב-1941, הוא סרט ילדים מקסים שמצליח להחזיר את האמונה שהבמאי טים ברטון עוד יכול להוציא תחת ידיו סרט טוב. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 33- "כל דבר אחר" (2003) (24.11.18)
"כל דבר אחר" מציג לראשונה בסרט של וודי אלן: דמות מקלידה במחשב הנייד רומן שהיא כותבת. סקירה מלאה על הסרט בכיכובם של כריסטינה ריצ'י, ג'ייסון ביגס, ג'ימי פאלון ודני דה ויטו; מאת יונתן דורון.
שוורצנגר ודה'ויטו ממשיכים ל"תאומים 2" עם אדי מרפי (14.04.12)
שוורצנגר יככב עם דני דה'ויטו ואדי מרפי בסרט "שלישיה" - סרט ההמשך של "תאומים" מ-1988, כחצי יובל מאוחר יותר.
קצרים: דני דה'ויטו, חואן אנטוניו באיונה, שון פן, "שיטת השקשוקה 2" (11.03.09)
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם