חדשות אודות
ציון ברוך

Tzion Baruch

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"לשחרר את שולי" משך למעלה ממיליון צופים; ה-4 הנצפה ביותר בהיסטוריה (26.09.21)
סרט הקומדיה הישראלי "לשחרר את שולי" משך למעלה ממיליון צופים אל בתי הקולנוע בתוך 13 שבועות, כך מדווחים בהפקה. הוא הסרט הישראלי הראשון שחוצה את הרף הנדיר מזה 43 שנה (מאז "אסקימו לימון", 1978) והסרט הישראלי הרביעי-הכי נצפה בהיסטוריה.
הקומדיה הישראלית "לשחרר את שולי" משכה למעלה מ-800 אלף צופים: מהנצפים ביותר בהיסטוריה (02.08.21)
סרט הקומדיה הישראלי "לשחרר את שולי" משך למעלה מ-800 אלף צופים אל בתי הקולנוע בתוך חודש בלבד, מה שהופך אותו לסרט הישראלי ה-11 הכי נצפה בהיסטוריה.
"לשחרר את שולי" מכר למעלה מ-100 אלף כרטיסים בבכורה, שיא של 11 שנים (04.07.21)
סרט הקומדיה הישראלי "לשחרר את שולי" מכר למעלה מ-100 אלף כרטיסים בשלושת ימי סוף שבוע הבכורה בקולנוע בישראל (1-3 ביולי), הבכורה הטובה ביותר לסרט ישראלי מאז "זוהי סדום" משנת 2010.
"לשחרר את שולי" - טריילר: שלישיית מה קשור במשימת חילוץ מקולומביה (15.06.21)
צפו בטריילר לסרט "לשחרר את שולי", שבו מצוידים בפיאות מוגזמות ובאיפור של שיזוף, מגלמים ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף שלושה חברים, שבנו של אחד מהם נחטף בקולומביה. הם יוצאים להצילו ובדרך מתנסים במגוון חוויות חוקיות יותר ופחות.
"מצולמים" חודשה לעונה שניה (11.07.19)
סדרת הקומדיה הישראלית "מצולמים" בכיכובה של שלישית מה קשור, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך, חודשה לעונה שניה בידי HOT, עוד בטרם סיימה את שידור העונה הראשונה.
"מצולמים" - הפרק הראשון לצפיה ותמונות מהפרימיירה (02.06.19)
הפרימיירה לסדרת הדרמה-קומדיה "מצולמים" כינסה אליה את כוכבי הסדרה - שלישיית מה קשור (שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך) - וחבריהם לסדרה ומחוצה לה. וגם פרק הבכורה המלא עכשיו לצפיה.
החלו צילומי העונה השניה של "ג'ודה" עם ציון ברוך ועמוס תמם (24.04.19)
החלו צילומי העונה השניה של סדרת המתח-קומדיה הישראלית "ג'ודה" של ציון ברוך עבור HOT. גם את העונה הזו מביים מני יעיש שכותב את התסריט ביחד עם ברוך, ושבים לככב לצידו של ברוך עמוס תמם, מייק בורשטיין, אנסטסיה פיין, דניאל קפול ומוריס כהן.
קדימון לסרט הישראלי "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" (14.11.11)
הדרמה הקומית "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" של אריק לובצקי ובכיכובם של ציון ברוך, נטע גרטי ואורי גבריאל, התחדש בקדימון רשמי.
הוכרזו מועמדי פסטיבל חיפה 2011; אסי דיין יקבל פרס הוקרה (11.09.11)
לצד שמונת הסרטים העלילתיים שיתחרו בפסטיבל חיפה 2011, יוקרן בבכורה עולמית סרטו החדש של אסי דיין, "ד"ר פומרנץ", מחוץ לתחרות, ויוצרו יקבל פרס הוקרה על תרומתו לקולנוע הישראלי.
פרסי אופיר 2011: את מי בכלל זה מעניין? (06.09.11)
מהן בעצם הסיבות שפרסי אופיר לא מעניינים אף אחד מחוץ לתעשיה הקטנה שמחלקת אותם לעצמה? ולמה חשוב כל כך שלמישהו מחוץ לתעשיה הזו יהיה אכפת מהם? התשובות והפתרונות כאן.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2011: "הערת שוליים" עם 13 מועמדויות (16.08.11)
"הערות שוליים" מוביל את רשימת המועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע - פרסי אופיר 2011. אחריו "אחותי היפה" ו"בוקר טוב אדון פידלמן".
בלעדי! תמונות ראשונות מתוך "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" (31.10.10)
הדרמה הקומית "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" עם ציון ברוך, סיימה להצטלם ביום חמישי, ויש לנו תמונות בלעדיות מהסט ומאחורי הקלעים.
פרטים חדשים על הסרט הישראלי "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" (04.10.10)
פרטי העלילה המורחבים של "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" עם ציון ברוך ושלומי קוריאט הגיעו אלינו לאידיבי.
בלעדי! ציון ברוך יוצא להגשים "פנטזיה גדולה" (28.09.10)
כוכבי "הבורר" מתאחדים לסרט קולנוע: ציון ברוך, שלומי קוריאט, אורי גבריאל ונטע גרטי יככבו ב"הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן".

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר