חדשות אודות
ג'יימס גאן

James Gunn

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

נבחרו סופרמן ולויס ליין של "סופרמן: מורשת": דיויד קורנסווט ורייצ'ל ברוסנן (28.06.23)
השחקנים דיויד קורנסווט ורייצ'ל ברוסנן נבחרו לגלם את סופרמן ואת לויס ליין בסרט הבא של גיבור-העל: "סופרמן: מורשת" (Superman: Legacy) של ג'יימס גאן.
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #2: כל שמתרחש מאולץ וחסר חן (05.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" מביא את גרוט כחסר קסם לחלוטין, רוקט כבוי, דרקס לא מצחיק ומנטיס מעייפת. בנוסף לדמויות, שהן כנראה הבעיה המרכזית של הסרט, כל שמתרחש כל כך מאולץ שאין טיפת חן בסרט, בדמויות ובסיטואציות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #1: אפילו לא מבדר (03.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - האחרון עם צוות השחקנים הנוכחי בהובלת כריס פראט - אינו סרט איום ונורא כמו שיש בו עומס אדיר של דברים מיותרים, כשלים ובעיות שמונעים ממנו אפילו להיות מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
ג'יימס גאן מאשר: "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה האחרון עם החבורה הנוכחית (29.01.22)
הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן אישר רשמית כי "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה הסרט האחרון שבו תופיע החבורה הנוכחית, ושהוא עובד על סיום הולם כמיטב יכולתו לגיבורים הבלתי-צפוים בהרפתקה האחרונה שלהם.
"יחידת המתאבדים" - ביקורת: ללא מגבלה, גאן רקח בלאגן עמוס, מעייף ומתאמץ (06.08.21)
דירוג הצפיה R למבוגרים בלבד של "יחידת המתאבדים" גרסת 2021, אפשר לבמאי ג'יימס גאן לעשות כל שעלה על רוחו. זה יתרון, אבל זו גם מעמסה. גאן רקח בלאגן עמוס כשהתוצר הסופי מעייף ובעיקר מתאמץ. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
"צבא המתים" - טיזר טריילר מתורגם: זאק סניידר חוזר לעסוק בזומבים, עם פיצוצים וכיף (26.02.21)
צפו בטיזר טריילר לסרט "צבא המתים" (Army of the Dead) של זאק סניידר ובכיכובם של דייב בטיסטה, אלה פורנל, אנה דה לה רגורה וטיג נוטארו, אשר מאחד בין ז'אנר השודים לבין ז'אנר אפוקליפסת הזומבים - ומציג קצת תאורה וכיף בסרט מאת הבמאי "ליגת הצדק".
סילבסטר סטאלון יככב ב"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן (15.11.20)
סילבסטר סטאלון יככב בסרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן. כזכור, הפרויקט הוא סרט נפרד שיתעלם מהסרט של 2016 בבימויו של דיויד אייר, למרות שחלק מהדמויות והשחקנים ישובו להופיע, בינהם מרגו רובי, ג'ואל קינאמאן וג'אי קורטני.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
ג'יימס גאן הוחזר לביים את "שומרי הגלקסיה 3": האם דיסני צבועה ומה עם "יחידת המתאבדים 2"? (16.03.19)
הבמאי והתסריטאי האמריקאי ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה 1" + 2) הוחזר לביים את "שומרי הגלקסיה 3" על אף שפוטר לפני כמעט שנה.
במאי "שומרי הגלקסיה" ג'יימס גאן פוטר מהפרק השלישי בעקבות בדיחות מהעבר על אונס ופדופיליה (20.07.18)
הבמאי והתסריטאי האמריקאי ג'יימס גאן פוטר מאולפני דיסני, שם אמור היה לביים את הפרק השלישי של "שומרי הגלקסיה", בעקבות ציוצי טוויטר המתבדחים על אונס ועל פדופיליה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים