חדשות אודות
ליאנה עיון

Lianna Ayun

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

החלו צילומי סרט ההמשך הישראלי "בחורים טובים 2" עם הזוג ניב סולטן ומאור שוויצר (26.02.24)
החלו צילומי סרט הדרמה-רומנטיקה-קומדיה-חרדים הישראלי "בחורים טובים 2" בבימויו של ארז תדמור, שימשיך את הלהיט "בחורים טובים" מ-2022. ניב סולטן מצטרפת לבעלה מאור שוויצר, וכמוה גם עומר נודלמן.
סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" נמכרה לנטפליקס ולערוצים בגרמניה ובהולנד (22.04.21)
סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" נמכרה להפצה עולמית בסטרימינג לנטפליקס, מלבד גרמניה והולנד, שם היא נמכרה לערוצים RTL הגרמני ו-NPO ההולנדי. זוהי המכירה השניה של סדרה מבית 'רשת 13' לנטפליקס, אחרי "המדרשה".
"בחורים טובים" - תמונות ראשונות מאחורי הקלעים עם עמית רהב וליאנה עיון, ופרטי העלילה המלאים (21.01.21)
צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" בבימויו של ארז תדמור החלו, וכבר יש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים עם הכוכבים עמית רהב ("המורדת"), ליאנה עיון ("בת השוטר"), נאיה פדרמן וגיא לואל. עוד, נחשף קו העלילה המלא של הסרט.
"שבאבניקים" ו"בחורים טובים" חזרו להצטלם אחרי שהידבקות בקורונה עצרה אותם (19.01.21)
העונה השניה של סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "שבאבניקים" וסרט הדרמה "בחורים טובים" חזרו להצטלם, אחרי ששחקנים בולטים בהם כמו ישראל אטיאס ודניאל גד נדבקו בקורונה ועצרו את ההפקות.
סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" חודשה לעונה שניה (17.01.21)
סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" בכיכובו של גורי אלפי חודשה לעונה שניה בידי 'רשת 13'. גם את העונה הבאה יפיקו 'דרמהטים' הישראלית ו'פדריישן אנטרטיינמנט' הצרפתית, וכעת היא תיכנס לשלב גיבוש הרעיון העלילתי וכתיבת התסריט.
קושי בהמשך "בת השוטר" לעונה שניה (25.12.20)
עמית רהב, ליאנה עיון ועדי ביטי מצטרפים ל"בחורים טובים" (08.12.20)
החלו צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" של ארז תדמור, אליו הצטרפו השחקנים עמית רהב, נאיה פדרמן, ליאנה עיון, עמית מורשת, והזמרת עדי ביטי, לצידם של הכוכבים מאור שוויצר ועירית קפלן. את הרעיון לסרט הגה יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר.
"בלקספייס" - טריילר: גורי אלפי חוקר אירוע ירי בבית ספר בישראל (22.11.20)
צפו בקדימון-טריילר לסדרת המיסתורין הישראלית "בלקספייס" של סהר שביט וענת גפני, בכיכובם של גורי אלפי, אסי לוי, שי אביבי, ליאנה עיון, עונג אפרון, רעות אלוש, מירב שירום, גילי איצקוביץ' ואייל שיקרצי.
"בת השוטר" - פרומו: ליאנה עיון עדה לרצח ונכנסת לתוכנית להגנת עדים (17.10.20)
צפו בפרומו לסדרת המתח לנוער "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, שמבוססת בחופשיות על הספר "שם המשחק" מאת שהם. רועי פלורנטין ביים בסדרה את ליאנה עיון בתור צעירה חילונית פרועה שעדה לרצח ומסתתרת בבית משפחה חרדית.
רגע לפני השידור, הסדרה "בת השוטר" נודדת מערוץ KidZ לערוץ טין ניק (04.10.20)
סדרת הדרמה-פשע הישראלית "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, נודדת מערוץ KIDZ הפונה לילדים צעירים אל ערוץ 'טין ניק' (Teen Nick) הפונה לנוער.
תמונות ראשונות מסדרה הדרמה הישראלית "בת השוטר" (31.08.20)
הצציצו בתמונות הראשונות מתוך סדרת הדרמה היומית-הישראלית לנוער "בת השוטר" של דנה שץ בראון והסופר ליעד שהם (בהשראת ספרו "סוף המשחק") עם השחקנים נטע גרטי ומוריס כהן. עוד מופיעים בסדרה ליאור אשכנזי, עוז זהבי, עומר נודלמן, מור סרוסי וטלי שרון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי