חדשות אודות
אוליביה ווילד

Olivia Wilde

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

קופות: הרכילות סביב "אל תדאגי יקירתי" נתנה לו בכורה יפה; "אווטאר" משך כ-30 מ"ד בהוצאה מחדש (26.09.22)
המותחן הפסיכולוגי "אל תדאגי יקירתי" בבימויה של השחקנית אוליביה ווילד ובכיכובם של פלורנס פיו, הארי סטיילס וכריס פיין, הכניס בבכורה 19.2 מיליון דולרים. "אווטאר" הוסיף 10 מיליון דולרים בצפון אמריקה ועוד 20.5 מיליון דולרים משאר העולם.
"חורשות את הלילה" - ביקורת (03.06.19)
"חורשות את הלילה" מתעלה על "סופרבאד" בכל המדדים, ולא ניתן היה לבקש פתיח טוב יותר לקריירת הבימוי של השחקנית המוכשרת אוליביה ויילד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 47- "גלגל ענק" (2017) (12.01.19)
בסרט האחרון של וודי אלן שהוקרן בבתי הקולנוע לעת עתה, "גלגל ענק", מככבים קייט וינסלט, ג'סטין טימברלייק, ג'ונו טמפל וג'יימס בלושי, והוא נפתח בצילום משגע של חוף ים עמוס מתרחצים על רקע מתקנים של פארק שעשועים. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
"החיים האלה" - ביקורת #2 (08.11.18)
מה עשה צוות שחקנים נפלא כזה שהגיע לו להשתתף בסרט "החיים האלה"? כנראה שהם צריכים לבדוק שוב את הבחירות של הסוכן שלהם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"החיים האלה" - ביקורת #1 (07.11.18)
הסרט "החיים האלה" של דן פוגלמן, יוצר הסדרה "החיים עצמם", הוא מתחכם ולא מתוחכם, צפוי, מכיל סיפור בתוך סיפור בתוך סיפור, והרוב נמשך ולא מעניין. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חמאה" - ג'ניפר גרנר לא מוכנה להפסיד בתחרות פיסול חמאה (24.08.12)
הקומדיה "חמאה", בכיכובם של ג'ניפר גארנר, טיי בורל, אוליביה ווילד, יארה שהידי, יו ג'קמן, אשלי גרין, אלישיה סילברסטון, התחדשה בטריילר רשמי.
גנדולפיני, בושמי ווילד מצטרפים לקארי ולקארי ב"ברט וונדרסטון" (01.11.11)
השחקנים ג'יימס גנדולפיני, סטיב בושמי ואוליביה ווילד מנהלים מגעים להצטרף לקומדית הקוסמות "ברט וונדרסטון" לצידם של סטיב קארל וג'ים קארי.
אוליביה ווילד במקום גארנר ב"כימיה" (28.08.11)
אוליביה ווילד תככב במקום ג'ניפר גארנר במותחן הקומי "יותר טוב לחיות עם כימיה", לצידם של סאם רוקוול ומישל מונהאן. התסריט הופיע ברשימה השחורה של הוליווד.
הפלישה למערב - ביקורת (18.08.11)
קל היה לתלות את חוסר ההצלחה של "הפלישה למערב" בארה"ב על איכותו - אלא שגם סרטים כאלה הצליחו השנה לגרוף מאות מיליונים. יונתן דורון מבקר.
"בבוא הזמן" - קדימון לסרט עם ג'סטין טימברלייק ואמנדה סייפריד (31.07.11)
עוד מלבד טימברלייק וסייפריד מככבים בסרט המדע הבדיוני "בבוא הזמן" של אנדרו ניקול גם אלכס פטיפר, אוליביה ווילד, מאט בומר וקיליאן מרפי.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
קדימון ראשון למערבון המדע-בדיוני "בוקרים וחייזרים" (15.04.11)
העלילה מספרת בסגנון מערבוני על תקיפת חייזרים על כדור הארץ, ומככבים בה אוליביה ווילד, האריסון פורד, דניאל קרייג וסאם רוקוול.
אליס איב, רוזמונד פייק ודיאן קרוגר מועמדות לתפקיד מרכזי ב"סופרמן" (08.02.11)
כבר החלו להתרוצץ שמועות באשר לזהות הדמות שהכוכבות הבלונדיניות מועמדות לגלם, אך בהפקה, כיאה לסרט שכריס נולן קשור בו, שומרים על הקלפים קרוב לגוף.
ספוילרים לעונה 7 של "האוס": מי עוזבת ומי חוזרת? (16.01.11)
העונה השביעית של "האוס" תיכף חוזרת מחר מפגרה בארה"ב, ויש לנו ספוילרים גם למי שסיים רק את העונה השישית.
גם מישל פייפר "מברכת אנשים" (11.01.11)
גם מישל פייפר מצטרפת לדרמה המשפחתית "ברוכים הבאים אנשים", לצידם של כריס פיין, אוליביה ווילד, ואליזבת' בנקס.
ביקורת: טרון: המורשת (17.12.10)
"טרון המורשת" מנסה לרכב על גל האפקטים החדשניים שהציג קודמו לפני 28 שנה, אך לא מחדש דבר.
ביקורת: שלושת הימים הבאים (26.11.10)
"שלושת הימים הבאים" הוא טריילר באורך דקה וחצי של אחלה סרט. ואז אתה בא עם הציפייה הזו לקולנוע, וחוטף את המכה שלך.
שוברי קופות 22.11.10: "הארי פוטר ואוצרות המוות" עוקף את כל קודמיו (22.11.10)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק ראשון" גרף 125.1 מיליון דולרים והשאיר אבק לכל המתחרים. אמנם זה לא הספיק כדי לעקוף את "דמדומים 2".

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי