חדשות אודות
מרקו בלטרמי

Marco Beltrami

חדשות
"פורד נגד פרארי" - ביקורת #3: סוחף ומהנה עם סצינות מיותרות (16.11.19)
"פורד נגד פרארי" מתחיל טוב מאוד בצלילה עמוקה לתוך עולם הרכב, אך מתלכלך בסצינות מיותרות שנועדו לנפח את העלילה ללא צורך. ובכל זאת, מדובר בסרט סוחף ומהנה לצפייה על המסך הגדול. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פורד נגד פרארי" - ביקורת #2: לכריסטיאן בייל סיכוי טוב באוסקר (14.11.19)
יש בסרט "פורד נגד פרארי" בן השעתיים וחצי של ג'יימס מנגולד הרבה מנועים, צמיגים, נהגים וגברים בחליפות. בחלק גדול מהסרט רואים מישהו נוהג אבל זה לא שעמם את יונתן דורון. ביקורת סרט.
"פורד נגד פרארי" - ביקורת פסטיבל חיפה (13.10.19)
"פורד נגד פרארי" פתח את פסטיבל חיפה 2019 והציע אמנם סצינות מירוץ מותחות ועשויות היטב, אך גם אוירה קלילה ומשועשעת. ביקורת סרט מאת אלי שגב.
"איש מזל התאומים" - ביקורת #2 (06.10.19)
"איש מזל התאומים" לא מספיק מלהיב בשביל סרט פעולה טוב ולא מספיק מרגש, נוגע או עמוק בשביל סרט דרמה טוב. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"איש מזל התאומים" - ביקורת #1 (04.10.19)
"איש מזל התאומים" של אנג לי ובכיכובו של וויל סמית' אינו גרוע והדיאלוגים טעונים שיפור, אך הוא לא מממש את ההבטחה שבו ואינו סוחף או מלהיב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מה הסיכוי" - ביקורת #2 (06.05.19)
סת' רוגן ושרליז ת'רון מגלמים בסרט "מה הסיכוי?" דמויות שונות בתכלית, אך החיבור ביניהן זורם באופן טבעי. הסרט מצחיק מאד, ברמה של צחוק בקול, מה שלא קורה הרבה למבקר גל סדלינסקי. ביקורת סרט.
"מה הסיכוי?" - ביקורת #1 (03.05.19)
בקומדיה הרומנטית "מה הסיכוי?" יש שתי דמויות ראשיות טובות ועגולות שאותן מגלמים בצורה נהדרת שרליז ת'רון וסת' רוגן. ת'רון טובה במיוחד ויש לא-מעט משפטים מצחיקים מאוד בסרט בעל קצב טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סולו חופשי" - ביקורת (11.02.19)
הראיונות בסרט "סולו חופשי" עם הגיבור אלכס הולונד עמוקים עד כמה שהאישיות המיוחדת שלו מאפשרת וישנו ניתוח מידתי של הסיבות שמביאות בן אדם להקדיש את כולו לפעילות מסכנת חיים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים