חדשות אודות
אדגר רייט

Edgar Wright

חדשות
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #2: חצי מצוין וחצי מגוחך (20.11.21)
החצי הראשון של "אתמול בלילה בסוהו" כל כך טוב, שהוא גורם לחצי השני והמגוחך (לא בקטע הומוריסטי) להיראות אפילו גרוע ומנותק יותר ממה שהוא באמת. העלילה שמתפתחת יפה מפנה את דרכה למחזוריות סרת טעם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #1: מתחיל נהדר ולא מתאושש מהתפנית (14.11.21)
"אתמול בלילה בסוהו" מתחיל כדרמה ונופל למחוזות האימה, כשהמילה "נופל" מכוונת - יונתן דורון פשוט איבד עניין בשלב הזה, לא רק בשל שינוי הטון אלא בעיקר כי הדברים מתחילים לחזור על עצמם. ביקורת סרט.
"אנט" - ביקורת #2: מוזיקלי בלי דקה לנשימה ונעדר סאבטקסט (08.09.21)
ההתעקשות להיות מוזיקלי בלי דקה לנשימה והיעדרו המוחלט של סאבטקסט הופכים את "אנט" ליצירה בלתי ניתנת לאהדה. הנרטיב הופך זניח כשהסרט לא מצליח להחליט באיזה נושא גדול לעסוק בכל רגע. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
"האחים ספארקס" - ביקורת פסטיבל דוקאביב: דפוס קבוע שמפסיק לעניין (13.07.21)
לאחר קטע פתיחה מוצלח ויצירתי, הסרט "האחים ספארקס" מתחיל להתחלק לפרקים על פי אלבומי הלהקה, 25 במספר (!). ההבנה שבעצם הסרט סוקר את כל אחד מהאלבומים בנפרד נוחתת על הצופה בערך באלבום החמישי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
פול ראד יגלם את גיבור-העל "אנט מן". כן, באמת. (21.12.13)
השחקן הקומי פול ראד יגלם את גיבור-העל "אנט מן" ("איש הנמלה" בתרגום חופשי) על פי קומיקס מבית אולפני מארוול, בסרטו של אדגר רייט שיעלה על המסכים ב-2015.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי